Sandra Skinnars

Direktlänk till inlägg 19 november 2014

Eko...

Av Sandra Skinnars - 19 november 2014 14:45

Ja, vad ska jag säga... Här var det ekande tomt. Men det beror på att jag har varit så himla förkyld! I måndast när jag vaknade kände jag mig ganska svag i kroppen och så men jag tänkte att jag åker till skolan iallafall för jag hade tyska prov. Men efter fjärde timmen kände jag mig som om jag hade feber så jag åkte hem. Hade ingen feber men var väldigt trött och slö. Var hemma från skolan även igår och sov en hel del. Har varit hemma också idag men känner mig mycket piggare nu igen. Kommer att åka till skolan imorgon för jag hatar att vara hemma från skolan för att man måste göra en hel del sen för att hinna i kapp... Jag menar bl.a att idag missade jag ett matte förhör som jag säkert kommer måsta göra imorgon...

Idag har jag bara tagit det lungt och tittat på en film och ja, inte gjort så mycket annat. Filmen hette 'What's your number?' tror jag och det var ganska bra! Ja förresten tittade på en sjuk sjukt bra film igår!! Now is good hette den och jag säger bara en sak! TITTA DEN! Den sluta så sorligt... Jag grät, den var verkligen sjukt bra, ni MÅSTE se den!! Nu ska jag läsa bloggar och ta det lungt! Känner att jag borde skriva ett mail till Ellen också... Ska nog ta och göra det nu... Vi ses! Hoppas att ni har haft en riktigt bra dag!

Saknar dessa två töntar oerhört mycket...<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Skinnars - 13 september 2017 09:19

Hej från och med nu hittar ni min blogg på wordpress. Den nya addressen är www.sandraskinnarsblog.wordpress.com Hoppas vi ses där! ...

Av Sandra Skinnars - 9 maj 2017 07:45


Sovit gott? Det har jag. Jag vaknade ca klockan 7 av mig själv och det är så skönt när man får vakna av sig själv istället för väckarklockan. Idag börjar jag skolan först halv elva så jag får ta det lugnt nu från morgonen och det behövde jag verklige...

Av Sandra Skinnars - 19 april 2017 15:15


Hej! Har ni haft en bra dag? Det har jag! I skolan hade jag modersmål kl.8:45-9:35 och sen hade jag biologi mellan kl.13:10-15:00. Så efter modde så åkte jag hem och då bytte jag om och gick ut på samma runda som igår. Det var riktigt härligt! N...

Av Sandra Skinnars - 18 april 2017 21:54


Hejsan! Idag började skolan igen efter påsklovet och jag är så jäkla taggad på livet just nu. Jag har en lugnare period i skolan nu så idag var jag i skolan 10:35-15:00. När jag kom hem gjorde jag en smoothie till mellanmål och sen åkte jag upp till ...

Av Sandra Skinnars - 15 april 2017 10:07

Hej på er! Senast jag bloggade hade jag och T just varit i Esse och nu är vi här igen. I onsdags efter att jag skrivit mitt sista prov så åkte jag hem och packade det sista och sen åkte jag in till stan och där var T och väntade på mig. Då jag plocka...

Ovido - Quiz & Flashcards