Sandra Skinnars

Alla inlägg under januari 2016

Av Sandra Skinnars - 26 januari 2016 20:30

Hej på er! Hur har ni haft det? Jag har inte alls orkat med bloggen på sistone.Men jag hoppas att ni har haft det bra medan jag varit "borta".


Sen jag bloggade senast så har jag hunnit vara till Esse med T och hälsat på hemma hos honom, träffat hans föräldrar, bröder och mormor och morfar. Det var jätte trevligt och jag hade en rolig helg där tillsammans med T. Sen nu helgen som har varit så var han här och vi har bara tagit det lugnt och tittat på film typ.


Nu är det "bara" 24 dagar kvar till jag träffar honom igen och jag saknar honom redan. han kommer hit 19.2 och är här till 21.2 och sen helgen efter åker jag och han till Esse igen. Längtar!


Nu just sitter jag och factime'ar med T och ska väl så småningom göra mig klar för natten och försöka sova lite så det blir en dag mindre tills T är här och så att jag kanske vaknar upp imorgon och är på bättre humör än vad jag har varit idag.


Sov gott och ha det bra så hörs vi!


Du e bästa som hänt mig och jag e så glad som får kalla dig min! Älskar dig över allt annat! <3

Av Sandra Skinnars - 9 januari 2016 22:00

Hej på er! Hur har er dag varit? Min har varit riktigt lugn och bra. Vi har städat bort det mesta av julpyntet och sen har jag hunnit vara ute och fotografera en stund också.


Just nu sitter jag och facetime'ar med min älskling och bara chillar och pratar med honom. Älskar dig! <3

Hoppas att ni har haft en bra dag och att er söndag blir bra. Jag ska nog inte göra något speciellt och sen på måndag så börjar jag i skolan igen. Det ska faktiskt bli skönt att komma in i vardagsrutinerna igen och snart är min gulleplutt här igen. <3


Sov gott! Vi hörs! :D

Av Sandra Skinnars - 7 januari 2016 12:15

Hej på er! Som ni säkert har märkt har jag helt och hållet tagit en paus från bloggen under jullovet men jag hoppas att ni har haft en god jul och ett gott nytt år. Det hade jag, speciellt nyår... Jag ska berätta lite.


Den 28 december kom T hit och han var här till 2 januari och 2015 kunde inte sluta på ett bättre sätt än att tillbringa tiden med den jag älskar allra mest och förstås att börja 2016 med honom var ju så otroligt roligt och bra. Vi hade det så mysigt och vad vi än gjorde så hade jag så roligt och förstås var det jobbigt när han åkte hem men det är ju inte sista gången vi träffas såå. Jag har aldrig varit så lycklig som jag är nu! Han gör mig till den lyckligaste tjejen på denna jord och JAG ÄLSKAR DIG! <3 Vi ses snart igen!


Sen jag bloggade sist har bloggen hunnit fylla 3 år också, alltså nu har jag haft den här bloggen i hela 3 år men på sistone har jag inte varit den aktivaste bloggaren direkt. Hoppas att ni tycker att min blogg är bra iallafall fast jag inte skriver så ofta. Jag blir alltid lika glad när jag ser att ni är inne och tittar även fast jag inte skrivit något på jätte länge.


Så hur har ni det? Är det kallt hos er? Här är det typ -25 grader och lite snö på marken. Men det gör ju så att det är otroligt mysigt att sitta inne med myskläder och bara ta det lugnt. Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och prata med T som vanligt. Hoppas ni har det bra och att ni mår bra! När börjar ni skolan förresten? Jag börjar nu på måndag, 11 januari. Det ska faktiskt bli skönt att komma in i vardagen igen.

Jag och min älskling på nyårsafton! <3

Ovido - Quiz & Flashcards