Sandra Skinnars

Alla inlägg under mars 2016

Av Sandra Skinnars - 15 mars 2016 16:45

Hej! Längesen senast! Jag har hunnit vara till Esse 4.3 - 6.3 och jag hade otroligt roligt med älsklingen där och vi tog det bara lugnt och myste och var ut på några promenader. 


Jag har kännt mig ganska stressad på senaste tiden egentligen utan att veta varför men jag är lite "lugnare" nu. Snön har även smält en hel del så bara min mobil har laddats en stund så ska jag gå ut med Ludde och gå en bit och sen ska både han och jag i duschen eftersom Ludde kommer bli ganska smutsig då det är så slaskigt på vägarna. 


Nästa onsdag kommer T hit och är här enda till måndag. Vi ska göra lite goda saker och så ska vi mest bara chilla, mysa och njuta av att vara med varandra så lång tid. Jag ska även ta hand om hästarna 24.3 - 27.3 så vi ska också upp till stallet 2 gånger per dag. Stackars T som får stå ut med det. 


Nej hörni nu ska jag byta om och gå ut med Ludde så att det inte blir alltför sent. Hoppas att ni har haft det bra och att ni mår bra så hörs vi! Kram!

Av Sandra Skinnars - 3 mars 2016 19:55

Heeej! Jag är så taggad på morgondagen även fasta jag måste gå upp tidigt. Imorgon åker jag alltså först ner till Tammerfors med familjen. Tåget går 9:20 från Vasa så jag går upp senast halv sju för att gå i duschen. Sen ungefär klockan fem så stiger jag och Tommy på ett tåg i Tammerfors och så åker vi till Esse. Jag är så sjukt taggad på att träffa honom igen och jag har saknat honom så himla mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen just nu... Jag älskar dig så jäkla mycket min plutt! <3


Igår då jag åkte till stallet och tömkörde Katinka så kom Nååro med och red Torsten också. Det var roligt att få lite sällskap. Katinka hade mycket energi och ville mest bara trava. Jätte roligt att hon har mycket energi och att man märker på henne att hon inte är sjuk längre.


Nu ska jag väl så småningom göra mig klar för att gå och sova och sen är det äntligen dagen som jag för träffa älsklingen igen! <3

Katinka efter turen igår <3

Av Sandra Skinnars - 2 mars 2016 08:23

Hej på er! Nu sitter jag och pratar med Tommy och ska snart gå ut och starta traktorn och gå ut med Ludde före jag åker upp till stallet för att tömköra Katinka. Det är jätte fint väder ute och inte för kallt tror jag. 


Efter stallet ska jag hitta något att äta och sen ungefär kl. 14 ska jag åka och hämta Sonja med traktorn och så åker vi till andra stallet och ska hjälpa till på 4h hästdag. Det blir antagligen roligt. Det håller på mellan 15 och 17 så jag är säkert hemma där kring halv sex eller nått. 


Hoppas att ni får en bra dag så hörs vi sen! Kram!


Bild från när jag körde Katinka för ett tag sen! <3

Ovido - Quiz & Flashcards