Sandra Skinnars

Alla inlägg under januari 2013

Av Sandra Skinnars - 31 januari 2013 17:47

Hej, vet inte vad jag ska skriva mer än att jag sitter och tittar på tv. Men... Jag var i skolan idag. Vi hade hälso prov som går som det går. Och i morgon är det fredag. Alltså 2 dar i skolan och sen helg! Det gillar vi eller hur?! Det känns bra i kroppen nu. Lite ont i halsen, snuvig, lite ont i örat och lite hosta... Men annars så. Men ni minns väl när jag var sådär arg förra veckan eller veckan före det? Det har kommit tillbaka lite nu. Puss!!!

Av Sandra Skinnars - 29 januari 2013 13:43

Hej, sitter hemma i sängen och försöker läsa lite hälso. För vi har hälso prov på torsdag så. Alltså min blogglust har varit 0%. Men nu är den på 90%. Haha! Men jag vet inte vad jag ska blogga om. Berätta för mig vad du vill att jag ska skriva om. Kan vara om hästar, någonting som det pratas om. Inga förslag är för konstiga! Kommer ett inlägg om det jag väljer senare. Och om ingen kommenterar nått så blir det inget. Och då blir jag faktiskt lite hysterisk. Så då kanske det kommer ett inlägg. MED ILSKA!!! Ni gör som ni vill!

Av Sandra Skinnars - 27 januari 2013 11:55

Hej, kunde inte blogga igår. För hade typ över 39 graders feber hela dagen. Så ni fattar ju varför jag inte bloggade. Men kl. halv 9 i morse så hade ja 37,5 så jag känner mig bättre nu idag. Ligger i alla fall och tittar på pirates of the caribien (stav??) nu. Puss!

Av Sandra Skinnars - 25 januari 2013 17:20

Hej, sorry men jag orkar verkligen inte blogga. Så puss!

Ps. I helgen ska jag bara ta det lugnt!

Av Sandra Skinnars - 24 januari 2013 19:56

Av Sandra Skinnars - 23 januari 2013 19:57

Hej, har suttit och läst på geografiprov hela eftermiddagen/kvällen. Ska stiga upp halv 7 imorgon (finsk tid) och repetera. Btw, igår kväll så satt jag och dreglade över massa snygga kläder från rutstore.se (mobilbloggar så kan inte länka) och även några ridbyxor och nått sånt från hooks.se. Så kommer att komma upp massa snygga kläder här på bloggen sen. Men jaa, vad ska jag skriva mer...? Jo, imorgon följer Cecce med mig hem. Behöver en tjej dag/eftermiddag/kväll nu. ;) Och det är jätte länge sen jag har varit med Cecce. Men nu ska jag gå. Säger väl godnatt då!

Av Sandra Skinnars - 23 januari 2013 07:13

Hej, jag ska till skolan nu. Och sen när jag kommer hem stänger jag av mobilen för att plugga, plugga och åter plugga! KRAM!

Av Sandra Skinnars - 22 januari 2013 20:45

Nu tar jag natten! Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards