Sandra Skinnars

Alla inlägg under maj 2014

Av Sandra Skinnars - 31 maj 2014 14:46

Kavaj på från och till skolan.

Och tillsist en liten selfie bild.

(Förlåt för att det är så stökigt i sängen...)

Av Sandra Skinnars - 31 maj 2014 14:40

Hej! Idag hade ju jag skolavslutning och bilder på hur jag såg ut kommer i ett annat inlägg.

Nu är vi på villan ä en fast jag inte ville... Jag ligger på loftet och tar det lugnt bara!

Imorgon ska jag åka till stallet och köra Katinka hade jag tänkt mig. Det blir ju roligt! Skulle ha åkt idag också om vi inte skulle ha åkt till villan.

Nu ska jag fixa ilägget med bilder på mig från skolavslutningen.

Av Sandra Skinnars - 30 maj 2014 21:35

Hej! Nu ligger jag i sängen och har ont i min ena lilltå eftersom att jag råkade gå in i ett stolsben med full fart! Hoppas att den känns bättre imorgon för då är det skolavslutning som gäller. Fattar inte att 8:an är slut... Men nu väntar bästa sommarlovet tror jag! Kommer att göra det till det iallafall!

Igår var jag och körde Katinka ganska långt. Men hon blev inte svettig! Så roligt att se på henne när hon börjat orka bättre nu när hon motioneras 6 dagar i veckan ungefär (och tappat nästan all vinterpäls). Hon har fått bättre kondition och blivit lite smalare eftersom att jag får fast selen utan några större problem.

Nu ska jag börja sova så att jag orkar upp imorgon! Godnatt!

Passar jag i rött läppstift?

Av Sandra Skinnars - 29 maj 2014 21:04

Hej jag är jätte trött nu så jag bloggar imorgon istället. Hoppas att ni har haft en bra dag! Gonatt!

Av Sandra Skinnars - 27 maj 2014 21:46

Jag klarade traktor förr idag så nu har jag det ur världen. Bara två dagar kvar i skolan nu och sen sommarlov. Men första veckan är det skriba läger och sen 8:onde så är själva konfirmationen. Men efter det blir jag "ledig". Är trött nu så orkar inte skriva något långt, men jag hoppas att ni har haft en bra dag så hörs vi imorgon. Godnatt!

Av Sandra Skinnars - 27 maj 2014 06:20

Idag är det tisdag och jag kör på som vanligt. Eller ja inte riktigt! Först har jag två tyska lektioner men vi skulle vara ta det lungt med de som har haft franska och sen missar jag de två nästa lektionerna för jag åker och skriver traktor och sen åker jag tillbaka till skolan för att vara med på de två sista lektionerna, jag har textilslöjd då och vill inte missa det eftersom att jag var hemma förra tisdagen och har en hel del kvar. Men nu ska jag börja göra mig klar för skolan. Idag kör jag vespa till skolan! :D

Av Sandra Skinnars - 26 maj 2014 20:33

Idag har jag varit och klippt mig och jag blev riktigt nöjd. just nu sitter jag i sängen med datorn i famnen och har övat på traktor som jag ska göra teoriprovet imorgon och klarar jag det så får jag köra traktor och snöskoter. Så har vi allt med dehär körkorten klara tills jag fyller 18 sen och ska ta bil körkortet. Jag lyssnar även på musik, min favvolåt rullar på repeat. Alltså vulcano, jag har inte satt in den i ett inlägg än va? Här kommer den:

Har ni inte lyssnat på den så tycker jag att ni ska göra det, tro mig det är värt det.


Nu ska jag snart börja göra mig klar för natten. Den riktiga nedräkningen till sommarlovet har börjat. 3 dagar kvar nu bara!! Härligt! Godnatt nu hörni och sov riktigt gott och dröm om någon ni gillar.

Ovido - Quiz & Flashcards