Sandra Skinnars

Alla inlägg under mars 2014

Av Sandra Skinnars - 31 mars 2014 20:55

Hej nu ligger jag i sängen och är riktigt trött.

Ikväll gick jag ut på en powerwalk, 4 kilometer blev det. Det var så skönt och efteråt så gick jag i duschen.

Jag hoppas på att jag kan tyskan tillräckligt bra nu... För nu ska jag sova. Godnatt!

Av Sandra Skinnars - 31 mars 2014 15:29

Tänk att det är sista mars redan. Ååh, vad jag började längta till sommaren nu. Kan det inte vara bli sommar nuuu! Den här sommaren ska jag vara mycket med mina kompisar och så klart i stallet typ 24/7. ;)

Nu försöker jag läsa tyska men ni ser ju hur det går... Ska stänga av mobilen nu och försöka trycka i mig orden åtminnstone. Önska mig lycka till. ;)

Av Sandra Skinnars - 31 mars 2014 12:00

Frågor om förhållanden
Är du singel? Ja
Är du kär just nu ? Kanske
Kysst någon av andra könen? Nej

Frågor om dig själv
Namn?  Sandra
När fyller du år? 3 december
Några piercingar? öronen
Vad har du på dig just nu? Mjukisbyxor och en tröja
Vilken årstid är bäst? Sommar
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Vakna och veta att idag ska jag till stallet och man är ledig

Vad tycker du mest om hos dig själv? Ögonen
Vem älskar du mest på denna jorden? Min familj, mina vänner, mina släktingar och alla hästar jag har att göra med

Frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig?
Sonja & Sandra

Vem är den roligaste av dina vänner? Sonja och Sandra har samma humor som mig såå...

Frågor om din familj

Vem är coolast? Jag så klart

Har ni något husdjur? Jepp, en hund och en katt

Vem sover du oftast med? Min säng

Annat
Hur mår du just nu? Bra
Är du hungrig nu? Börjar bli

Telefon/Mobil

Vem ringde dig senast? Mamma
Vem ringde du senast? Sonja
Vem sms:a till dig senast? Eleonor
Vem sms:a du till senast? Eleonor

SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? Ja
Använder du ögonskugga? Nångång
Använder du kajal? Nej
Använder du hårspray? Nej
Använder du volymspray? Nej
Använder du mousse? Nej
Använder du deodorant? Ja
Använder du parfym? Ja
Använder du läppglans/läppstift? Någongång ja

Använder du fondation? Ibland
Använder du rouge? Nej
Uppsatt hår eller hängande? Skolan: För det mesta utsläppt Hemma: Oftast uppsatt

Plattar/lockar du håret varje dag? Nej
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? Nej

KÄRLEK
Är du kär just nu?
Kanske
Har du ett förhållande? Nej
Är du romantisk? Vet ej

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Just nu har jag det bra som singel

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Nej!

Av Sandra Skinnars - 31 mars 2014 06:12

Hoppas att ni har sovit gott. Själv så hade jag lagt på fel alarm på mobilen så jag vaknade kl. 6 men somnade faktiskt om till alarmet ringde igen kvart i sju. Brukar aldrig kunna somna så tack för den.

Senare idag kommer det upp ett tidsinställt inlägg. Så titta in lite senare. Nu ska jag gå upp ur min sköna säng och börja göra mig i ordning för en ny dag med nya möjligheter. Ni ska ha en riktigt bra måndag så hörs vi senare idag.

Av Sandra Skinnars - 30 mars 2014 15:29

jag har bloggat från en dator nu pga. att min dator inte har något internet och att jag aldrig går ner i källaren på datorn här. Så det blir bara inlägg från mobilen tyvärr. Men nu sitter jag för en gångs skull framför datorn i källaren och lyssnar på Justin Bieber som jag inte lyssnat på nu på en ganska lång stund.


Igår var jag ju till Vörå på kalas, 150 års kalas faktiskt. Min mormor fyller 70 på fredag och morfars bror, som tillochmed var gift med mormors syster, har fyllt 80 år. Jag hade det riktigt roligt igår. Satt och lyssnade på när de andra vid bordet pratade på om typ allt och så sa jag ju förstås något ibland också och efteråt så åkte vi till mormor och morfar och var där en stund. Vi kom hem där runt halv tio skulle jag tro och då var jag så trött så jag gick och sova.


Idag har jag tagit det lugnt på förmiddagen och där ett tiden ungefär så cyklade jag upp till stallet och jag borstade Katinka riktigt noga och länge. Sen borstade jag även av Torsten lite och sen satt jag bara på en pall i stallet och myste med Katinka länge, länge. Har saknat henne så sjukt mycket nu de sista dagarna. Skulle kunna sitta i stallet en hel dag och bara titta, prata och mysa med hästarna, tog också några bilder på både Torsten och Katinka idag. Här kommer en på varje...

Söta Torsten

Söta Katinka

Här får ni en bild på mig också. Här ser man ju att jag har lite slingor nu.

Av Sandra Skinnars - 28 mars 2014 21:16

Lite att göra när man gör en sån rubrik?! Ja typ! Idag har jag bara tagit det lugnt och nu ligger jag i sängen och ska väl börja sova snart. Orkar inte ens kolla på Let's dance ikväll!

Imorgon åker jag ju till Vörå på kalas så det kan bli si sådär med bloggningen imorgon. Och förresten så har jag inte tagit någon ny bild på mitt hår. Men nu ska jag börja sova, godnatt!

Av Sandra Skinnars - 27 mars 2014 20:29

Hej! Har inte tänkt på bloggen nu på sistone alls.

I tisdags så var jag ju på moppe kurs och i går klockan sex ungefär så åkte jag till Sonja och Sandra och Emilia kom också dit och vi hade det riktigt roligt. Jag åkte hem där nio ungefär tror jag.

Idag har jag nu på kvällen varit hos frissan och jag är så nöjd. Imorgon är det fredag och på lördag ska jag till Vörå på kalas och på söndag så ska jag nog åka till stallet. Har funderat på att alltingen köra eller tömköra Katinka. Det är så länge sän jag har gjort det nu.

Men nu ska jag börja sova. Vi hörs imorgon någon gång. Godnatt!

Ska ta en bättre bild imorgon!

Av Sandra Skinnars - 24 mars 2014 20:33

Hej! Idag cyklade jag till och från skolan med Sonja och Sandra och på vägen hem så följde jag med Sonja och Sandra in till dem i 10-15 minuter typ och sen hem och så har jag gjort läxor till imorgon men också de jag vet till onsdag eftersom att jag ska på mopedteori efter skolan igen och kommer hem typ 8 på kvällen.

Nu tittar jag på familjen annorlunda och ska nog börja sova sen efter det. Hoppas att ni har haft en bra dag. Kommer högst antagligen inte hinna/orka blogga något imorgon. Kan försöka skriva något kort. Men godnatt nu.

Ovido - Quiz & Flashcards