Sandra Skinnars

Direktlänk till inlägg 15 april 2017

Dom kallar det påsk...

Av Sandra Skinnars - 15 april 2017 10:07

Hej på er! Senast jag bloggade hade jag och T just varit i Esse och nu är vi här igen. I onsdags efter att jag skrivit mitt sista prov så åkte jag hem och packade det sista och sen åkte jag in till stan och där var T och väntade på mig. Då jag plockat upp honom så åkte vi till RAX och åt. Lika gott som alltid! Efter vi ätit så började vi köra upp mot Esse och vi var här någon gång mellan 14-14:30.

Vi ska va här enda tills måndag och sen på tisdag är det skola som gäller igen. Men den här kommande perioden kommer att bli så mycket bättre än den här som jag haft nu. Jag kommer endast att ha modde, biologi och showdance, men jag börjar jobba 2.5 och gör det fram till midsommar.

Förresten glad påsk på er! När vi vaknade här i morse och tittade ut genom fönstret så var det snö på backen! Alltså va?! Påsken är sen i år men endå är det snö! Konstigt väder nu förtiden.

Igår bakade jag och Tommy chokladpaj. Påsken till ära. Den blev jätte god och sen på kvällen så tittade vi på Let's dance och åt morots- och gurkstavar! Myyys!

Kl. 14 idag så ska vi och bowla med T's klasskompis och hans fru. De ska bli skoj! Minns inte när jag bowlat senast! De är nog flera år sen! Men hörni ni ska ha det så bra så kanske vi hörs imr elr senare idag! Kram!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Skinnars - 13 september 2017 09:19

Hej från och med nu hittar ni min blogg på wordpress. Den nya addressen är www.sandraskinnarsblog.wordpress.com Hoppas vi ses där! ...

Av Sandra Skinnars - 9 maj 2017 07:45


Sovit gott? Det har jag. Jag vaknade ca klockan 7 av mig själv och det är så skönt när man får vakna av sig själv istället för väckarklockan. Idag börjar jag skolan först halv elva så jag får ta det lugnt nu från morgonen och det behövde jag verklige...

Av Sandra Skinnars - 19 april 2017 15:15


Hej! Har ni haft en bra dag? Det har jag! I skolan hade jag modersmål kl.8:45-9:35 och sen hade jag biologi mellan kl.13:10-15:00. Så efter modde så åkte jag hem och då bytte jag om och gick ut på samma runda som igår. Det var riktigt härligt! N...

Av Sandra Skinnars - 18 april 2017 21:54


Hejsan! Idag började skolan igen efter påsklovet och jag är så jäkla taggad på livet just nu. Jag har en lugnare period i skolan nu så idag var jag i skolan 10:35-15:00. När jag kom hem gjorde jag en smoothie till mellanmål och sen åkte jag upp till ...

Av Sandra Skinnars - 22 mars 2017 19:45

Heej! Helgen som har varit så var jag och T i Esse och hade det trevligt. Vi kom dit ca halv nio på fredags kvällen så då tog vi det mest bara lugnt. Sen på lördag så gjorde vi mat åt oss och T´s föräldrar. Vi gjorde Krämig pasta med chaminjoner och ...

Ovido - Quiz & Flashcards