Sandra Skinnars

Alla inlägg under april 2013

Av Sandra Skinnars - 29 april 2013 20:51

Ska försöka orka skriva det här inlägget!
I skolan idag var det helt ok. Fick reda på nya klasserna och ganska glad efter som att jag får gå kvar i 8a sen. När jag kom hem så läste jag läxor och matte förhör. Åt lite och sen kl. 19 åkte jag och mamma på "Löparkul" och det var så jäklar jobbigt men skönt. Nu har jag ont lite här och där och är väldigt trött så nu ska jag sova. God natt sötisar! :*

Av Sandra Skinnars - 28 april 2013 20:51

Den 9.5 smäller det! Som jag har längtat!

Av Sandra Skinnars - 28 april 2013 20:00

Hej! Sorry för att jag inte skrev efter maten. Åkte och cyklade lite med Simme. Nåja, stallet. När jag kom dit så var inte Eleonor där så stod vid hagen och kollade på hästarna medan de åt en liten stund. När hon kom så gick vi och hämtade Torsten och Rappen. Borstade dem och sen sadlade vi och tränsade vi. Jag red Rappen och Eleonor red Torsten. Rappen var hur snäll som helst men Torsten blev "cp" efter en stund och ville trava och springa snabbt. Så Eleonor fick kanske det lite jobbigare där mot slutet. Sen när vi kom till stallet så satte vi in dem i hagen och sen gick vi och fixa höpåsar och sen efter det så mockade vi lite i hagen. Ganska mysigt att stå där mitt i hagen och mocka medan hästarna åt sitt "mellanmål". Varit en riktigt rolig dag idag! Flera sånahär dagar, tack! Nu ska jag snart göra mig klar till natten och kolla fb, insta och bloggar! Ganska så trött!

Bild från i vintrast på Rappen!

Av Sandra Skinnars - 28 april 2013 17:20

Ska gå och äta nu! Uppdaterar efter maten!

Av Sandra Skinnars - 28 april 2013 07:54

Hej och god morgon! Jag vaknade 7 och nu är klockan nästan 9 så jag har varit vaken en stund. Men alla andra i familjen sover ännu! Hah! Men jag ska till stallet kl.11 och rida Torsten eller Rappen. Får se vem det blir! Sen när jag kommer hem så ska jag läsa läxor och läsa rella prov. :/ Men nu jäklar taggar jag 4 (!!) veckor kvar i skolan. 1 månad kvar i skolan! -helger, första maj och kristihimmelsdag. Fattar ni! Snart är det jäkla sommarlov. Katinka kommer hem, sola, bada, vara med kompisar... Ja, allt e bra med sommaren! Nu jäklar! :D

Av Sandra Skinnars - 27 april 2013 21:46

Imorgon blir det stallet och rida och sen massa plugg! Godnatt!

Av Sandra Skinnars - 27 april 2013 16:28

Klänning till skolavslutningen från Vila. ca 60€ 

(Ska förstås inte ha den bh under sen!)

Läderjacka från Lindex. ca 60€ den också

Skor från CipCap 49€ eller 59€ inte säker. (Mamma köpte)

2 iPhoneskal från Klas Olssons. 18€ tillsammans

+

ett par helt vanliga svarta mjukisbyxor från Cubus för 19,95€

Ovido - Quiz & Flashcards