Sandra Skinnars

Alla inlägg under mars 2013

Av Sandra Skinnars - 31 mars 2013 20:35

Hej! Idag har jag inte gjort någonting nästan så det lilla som har hänt så berättar jag inte. Nåja, imorgon kommer svaren upp kl. 14 i Finland alltså kl. 13 i Sverige. Och då har jag just åkt till stallet. Så vissa svar kanske inte riktigt stämmer just då men i vilket fall som helst så skrev jag svaren för en kvart sen typ. Men som sakt så ska jag till stallet imorgon och då ska jag kanske gå ut på promenad med Tina eller Tindra får se. Nu har jag suttit och chattat med Madde på fb en stund, men nu ska jag kolla lite bloggar och sen ska jag sova. Godnatt!

Ps. Imorgon ska ni luras!! 1 april ni vet! ;)

Av Sandra Skinnars - 30 mars 2013 14:06

Ja, som rubriken säger... Städar skrivbordslådorna! +poäng i kanten elr hur!!! Kram! Hörs väl senare!

Av Sandra Skinnars - 30 mars 2013 06:58

Jag fattar inte att det är lördag redan. 2 dagar kvar och sen skola igen. *suck* Nåja! Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra... Åka till stallet? Städa lite till? Ta det lungt? Jag ska i alla fall till stallet på måndag tror ja.

Av Sandra Skinnars - 29 mars 2013 17:39

Kör på en frågestund nu! Svarar när jag känner för det! Köööör!!!

Av Sandra Skinnars - 29 mars 2013 12:46

Nu är mormor och morfar här och vi har just ätit! Ha det bra!!!

Av Sandra Skinnars - 29 mars 2013 08:05

Hej! Nu måste jag städa rummet. Ha det bra! Hör av mig sen! Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards