Sandra Skinnars

Alla inlägg under juni 2013

Av Sandra Skinnars - 30 juni 2013 22:42

Hej eller godnatt?!

Var ju till stallet idag då och det gick nog bra det.

Imorgon så ska jag ju till stan men annars har jag inget annat planerat. Tänkte åka till stallet men har ont i ryggen plus att jag ska på vkr och hjälpa till på tisdag så. :) Hoppas att jag inte har ont i ryggen då bara.

Det som inte får hända har hänt... Jag gillar dig......

Av Sandra Skinnars - 30 juni 2013 08:28

och god morgon! Jag gick nog i duschen före de kom hit. Vi lekte och åt och lekte och drack kaffe/limsa och sen åkte vi till stallet. Hämtade Katinka, gick till stallet, Jolinda hjälpte till att borsta henne. Satte på träns och sadel och så tog vi med kärran också och satte selen och allt där. Sen ledde jag Katinka och Jolinda satt på och var så himla glad. Vi gick till gamla sommar hagen (hästarna har bytt hage eftersom att de hade ätit upp typ allt gräs) och där gick jag och sen sprang jag lite och sen bytte vi så att Joel fick rida också. Sen tog jag av sadeln och satte på selen och allt och sen åkte vi kärra en kort bit på vägen och sen tillbaka till stallet. Tog av allt och Joel och Jolinda borstade henne. Sen hämtade jag lite bröd bitar åt alla så alla fick testa att ge. Nej gud nu ska jag sluta.

Ska till stallet idag också med Simme och köra Katinka. Någon gång på förmiddagen.

Imorgon ska Simme till sjukhuset så då ska vi åka till stan och vara i stan först eller efter så jag ska följa med. ;) + att sist jag var till stan så såg jag en så sjukt snygg jacka som jag inte köpte som jag ska prova och se hur den sitter på så kanske den får följa med hem. Nu ska jag gå och äta.

Här får ni bild på jackan:

Av Sandra Skinnars - 29 juni 2013 07:22

Nu har jag alldeles just vaknat och ligger i sängen och funderar om jag ska gå i duschen nu före Joel, Jolinda och Mårten kommer eller om jag ska gå i duschen sen när dom åker hem. Jag kom aldrig så långt igår så att jag gick i duschen. Heh! Nejmen alltså de kommer hit 11-12-tiden typ och vi ska till stallet 15-16-tiden typ. Kan inte bestämma mig... Jag får se vad jag gör. Jag kommer nog inte blogga nånting före ikväll men. Ha en bra dag alla!! :)

:)

Av Sandra Skinnars - 28 juni 2013 10:24

Godmorgon! För det första sorry för att jag inte bloggade nå igår men det åska halva dagen och regnade resten av dagen typ. Så jag bara tog det lugnt och orkade helt enkelt inte blogga.

Idag har jag inte gjort nånting hittills bara ätit frukost och kollar tv just nu och jag har ingen aning om vad jag ska göra mer idag än att gå i duschen någon gång...

Imorgon är det lördag och då kommer troligen Joel, Jolinda och min morbror Mårten hit och då ska jag, Jolinda och Mårten iallafall till stallet (vet inte om Joel vill komma med till stallet). Jolinda är 4 år, hon fyller i augusti och Joel är 6 år och han fyller i september. I vilket fall som helst så var jag typ lika liten som Jolinda när jag började prata om hästar! Haha!!! Jag var ju till mommo och moffa förra torsdagen och då sa hon åt mig att hon vill börja rida och då sa mamma senare att hon kanske kan komma till stallet nån gång och det kunde hon. Nu ska jag sluta! Puss!

Av Sandra Skinnars - 26 juni 2013 08:41

Good morning! På så sjukt bra humör just nu alltså.

Igår på kvällen så kom Madde, Belis och Dagny (stav). Dagny sprang mest runt över allt (hon är 6 år) och jag, Madde och Belis satt bara och prata och skratta typ.

Det här hade jag på mig:


Idag så ska jag ta det lugnt och sen måste jag fixa mat tills mamma kommer hem.

Nu ska jag sluta! Hör av mig senare!

Av Sandra Skinnars - 25 juni 2013 07:34

Nu har jag varit vaken i typ en halv timme. Pappa och Simme sover fortfarande och mamma är i jobbet. (Random fakt!) ;)

Igår i stallet var det skit kul. Jag körde ju Katinka, Sonja tömkörde Tindra och Sandra red Tina. Maja (Ninas flicka) ville också komma med så hon satt i kärran med mig och pratade om allt möjligt. Haha!!! Det var en fågel också som lät rolig och vet ni vad Maja sa?! Jävla fågel!!!! Hahaha! Trodde jag skulle dö!!! :D Nejmen hon är rolig hon!

Idag måste jag dammsuga för mamma ska ha "party lite" (stav) så japp. Madde ska du kom? ;)

Nu ska jag gå!

Bild på en trött Katinka igår!! <3 Sööötiiis!!!! :)

Av Sandra Skinnars - 24 juni 2013 15:57

Kl. kvart före sex ska jag möta upp S och S och så bör det av till stallet. Jag kör Tinka, Sonja tömkör Tindra och Sandra rider Tina. Tummen upp! Ska bli så kul! Ska snart börja göra mig klar och sen äta lite!!! :)

Ovido - Quiz & Flashcards