Sandra Skinnars

Alla inlägg under november 2014

Av Sandra Skinnars - 30 november 2014 21:21

Hej! Länge sen sist! Jag har egentligen inte så jätte mycket att säga men i fredags fick jag hem min nya säng! Yes! På fredag kväll var det julöppning i byn och jag var där med hästarna. Igår körde jag hem traktorn från Pörtom och sen städade jag för idag kom släkten hit och "firade" mig. Jag fyller år på onsdag så. Nu ska jag sova i min nya sköna säng så ses vi någon gång! Sov gott!

Av Sandra Skinnars - 27 november 2014 21:14

Jag är så himla stolt över "mina" killar. Jag menar The Fooo Conspiracy! De har växt så otroligt snabbt som grupp och jag älskar dem. Nu släpper de snart en ny CD och deras bok har släppts alldeles just och de är nu hemma i Sverige igen efter att ha varit och tagit över LA. Även nya låtar som de släpper korta tearsers på som låter perfekta! Av de nya låtarna gillar jag "Doo wop" och "Roller coaster" mest men alla är sjukt bra! Jag är så glad över att vara en del av den här resan! Jag är en foooer och jag är jäkligt stolt över att vara det! #prodfoooer #fooofamily

<3 <3

Av Sandra Skinnars - 25 november 2014 20:40

Hej! Mår ni bra? Det gör jag. Igår efter skolan lämnade jag, Sonja och Sandra kvar i dansstudion och jag tittade på närde dansade. Trevligt trevligt!

Idag har jag varit i skolan och sen efter skolan har jag gjort läxor, läst på fysik förhör och bara tagit det lugnt.

Imorgon efter skolan åker jag upp till stallet för att köra Katinka. Jätte länge sen jag var upp till stallet nu! Det värsta är att det blir mörkt så fort... Men det ska nog gå bra iallafall!

Hoppas att ni har haft en riktigt bra dag så hörs vi kanske imorgon. Sov gott!

Bild från i lördags

Av Sandra Skinnars - 23 november 2014 20:48

Hej! I fredags efter skolan så kom Sonja och Sandra hit och vi hade det trevligt, åt tortilla och kladdkaka bland annat.

Igår åkte jag in till stan med mamma och gick runt i affärer. Jagletade efter nått att ha på mig på julfestet i skolan men när man verkligen skulle behöva något så hittar man inget! Är det så för er också? Det ända jag köpte var mascara... Sen på kvällen åkte jag till Sonja och Sandra och vi hade det sjukt roligt.

Idag har jag tagit det ganska lungt. Var ute på förmiddagen och körde med fyrhjulingen med pulka efter för det har kommit snö. Roligt roligt! Sen nu ikväll har jag, Sonja och Sandra varit till Kemppi på ridlektion och det var jätte roligt. Hästen jag red var ganska så stor men han var väldigt lugn och snäll, nästan lite för lugn. Jag gillar hästar med lite mera fart på. Senare när jag kom hem gick jag i duschen och sen har jag bara tagit det lugnt! Ja förresten, red i mina nya ridbyxor för första gången nu ikväll. Köpte dem för typ en månad sen men har inte ridit på länge... De är från Hööks och de är sjukt sköna och snygga, kan sätta in en bild här under.

Hoppas ni har haft en riktigt bra dag och helg så att ni orkar med en ny vecka. God natt!

Av Sandra Skinnars - 20 november 2014 06:13

Sovit gott? Det har jag! Idag är det torsdag och den här veckan har gått ganska snabbt... Hoppas att jag blir frisk före söndag för då ska jag, Sonja och Sandra till Kemppi på ridlektion. Längtar!!

Idag kommer jag att åka till skolan även fast jag känner av mer i halsen nu och fortfarande har lite tyngre att andas... Men med lite nässpray, en värktablett och hostmedicin kommer det här gå galant! Med det sagt så tänker jag gå! Hoppas ni får en riktigt bra dag så hörs vi senare! Kram!

Av Sandra Skinnars - 19 november 2014 14:45

Ja, vad ska jag säga... Här var det ekande tomt. Men det beror på att jag har varit så himla förkyld! I måndast när jag vaknade kände jag mig ganska svag i kroppen och så men jag tänkte att jag åker till skolan iallafall för jag hade tyska prov. Men efter fjärde timmen kände jag mig som om jag hade feber så jag åkte hem. Hade ingen feber men var väldigt trött och slö. Var hemma från skolan även igår och sov en hel del. Har varit hemma också idag men känner mig mycket piggare nu igen. Kommer att åka till skolan imorgon för jag hatar att vara hemma från skolan för att man måste göra en hel del sen för att hinna i kapp... Jag menar bl.a att idag missade jag ett matte förhör som jag säkert kommer måsta göra imorgon...

Idag har jag bara tagit det lungt och tittat på en film och ja, inte gjort så mycket annat. Filmen hette 'What's your number?' tror jag och det var ganska bra! Ja förresten tittade på en sjuk sjukt bra film igår!! Now is good hette den och jag säger bara en sak! TITTA DEN! Den sluta så sorligt... Jag grät, den var verkligen sjukt bra, ni MÅSTE se den!! Nu ska jag läsa bloggar och ta det lungt! Känner att jag borde skriva ett mail till Ellen också... Ska nog ta och göra det nu... Vi ses! Hoppas att ni har haft en riktigt bra dag!

Saknar dessa två töntar oerhört mycket...<3

Av Sandra Skinnars - 16 november 2014 07:48

Long time no seen! Hur har ni det? Jag ligger i min säng och bara chillar. Igår var jag till Närpes och tittade på en ny säng till mig! Den är jätte fin! Sen åkte jag upp till stallet och gick ut och gå med Tinkos och myste i hagen enstund med både Torsten och Tinkos. Sen när jag kom hem så tog jag det bara lungt och sen gjorde jag mat till familjen också.

I fredags efter skolan åkte jag hem till Sonja och Sandra och var där till 10. Vi gjorde mat, tog det lugnt och tittade på Hunger Games 2. Ganska bra var den! Vet inte riktigt något mer jag har att skriva om... Idag måste jag läsa på tyska... Ha en bra dag!

Av Sandra Skinnars - 12 november 2014 20:46

Hej! Min onsdag har varit helt ok. Kunde vart bättre och kunde vart sämre. Började dagen med fysik i 90 minuter men det är ganska chill, sen samhällslära också ganska chill, matte då jag räknade på som bara den (haha), sen hade jag egentligen engelska men då samlades hela skolan i gymnastiksalen för att kolla film, missade också en hel showdance timme... Vi han ha showdance i typ en halv timme före vi slutade för dagen.

Efter skolan har jag bara tagit det lugnt och läst på finska. Hur har er dag varit? Bra/dålig? Tell me!

Nu ligger jag i sängen och ska väl så småning om sova. Godnatt!

Min älskling<3

Ovido - Quiz & Flashcards