Sandra Skinnars

Direktlänk till inlägg 2 november 2016

Ledig!

Av Sandra Skinnars - 2 november 2016 11:37

Hej på er! Jag är ledig från skolan resten av veckan!  Egentligen skulle jag ha haft finska prov imorgon men läraren är sjuk och var det typ hela förra veckan också så provet flyttas fram! Gissa om jag blev glad igår när jag satt och läste på historia provet och fick ett meddelande om att finska provet flyttas fram! Btw så hoppas jag att hissa provet gick bra, det kändes helt ok iallafall.


Jag kom hem typ halv 11 eller 11 och fram till nu så har jag mest bara tagit det lugnt. Jag har ätit och kollat på YT och pratat med T men han åkte till skolan för ett tag sen så jag har tänkt åka till stallet om en stund och köra Tinkos och förstås ta med Olli. Jag tänkte att jag skulle ta en lite längre men lugn tur eftersom de inte har den bästa kondisen just nu.


I måndags var jag också ock körde men då åkte jag inte så långt. Men jag blev lite arg på vädret då för när jag åkte från stallet så började det små regna och straxt före vi kom tillbaka så slutade det...


Jag är ju ledig imorgon nu då också så då ska S&S och jag åka upp till stallet efter att de har skrivit prov och efter att vi alla har ätit. Så då ska jag köra Olli och så ska de turas om att tömköra Tinkos. Det ska bli roligt eftersom jag har kört honom en gång och då så var det första gången vi testade ha kärra efter honom. Plus att vi (eller Nååro) har ny kärra som är så mycket bättre så det ska som sagt bli roligt att få köra honom. 

Här är från då jag körde honom första gången. Han är ju så söt den här lilla krabaten!  

Här ser ni ju även den gamla kärran.

Och här ser ni nya kärran (Jag visste inte att mamma tog den här bilden)


Hoppas att ni har haft och får en bra dag! Nu ska jag börja byta om och så småningom åka iväg till stallet! Kram!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Skinnars - 13 september 2017 09:19

Hej från och med nu hittar ni min blogg på wordpress. Den nya addressen är www.sandraskinnarsblog.wordpress.com Hoppas vi ses där! ...

Av Sandra Skinnars - 9 maj 2017 07:45


Sovit gott? Det har jag. Jag vaknade ca klockan 7 av mig själv och det är så skönt när man får vakna av sig själv istället för väckarklockan. Idag börjar jag skolan först halv elva så jag får ta det lugnt nu från morgonen och det behövde jag verklige...

Av Sandra Skinnars - 19 april 2017 15:15


Hej! Har ni haft en bra dag? Det har jag! I skolan hade jag modersmål kl.8:45-9:35 och sen hade jag biologi mellan kl.13:10-15:00. Så efter modde så åkte jag hem och då bytte jag om och gick ut på samma runda som igår. Det var riktigt härligt! N...

Av Sandra Skinnars - 18 april 2017 21:54


Hejsan! Idag började skolan igen efter påsklovet och jag är så jäkla taggad på livet just nu. Jag har en lugnare period i skolan nu så idag var jag i skolan 10:35-15:00. När jag kom hem gjorde jag en smoothie till mellanmål och sen åkte jag upp till ...

Av Sandra Skinnars - 15 april 2017 10:07

Hej på er! Senast jag bloggade hade jag och T just varit i Esse och nu är vi här igen. I onsdags efter att jag skrivit mitt sista prov så åkte jag hem och packade det sista och sen åkte jag in till stan och där var T och väntade på mig. Då jag plocka...

Ovido - Quiz & Flashcards