Sandra Skinnars

Direktlänk till inlägg 22 mars 2017

Jag lever!

Av Sandra Skinnars - 22 mars 2017 19:45

Heej! Helgen som har varit så var jag och T i Esse och hade det trevligt. Vi kom dit ca halv nio på fredags kvällen så då tog vi det mest bara lugnt. Sen på lördag så gjorde vi mat åt oss och T´s föräldrar. Vi gjorde Krämig pasta med chaminjoner och det blev jätte gott.

Sen efter vi gjort mat och avnjutigt den så spela vi lite spel och senare på kvällen åkte vi till Jeppis och åt på Friends and burgers. Då vi kom hem mätta och belåtna så tittade vi på film. På söndag gjorde vi inte så mycket speciellt bara umgicks.


Just nu har jag ganska mycket i skolan eftersom jag bara har två håltimmar per vecka + lite tunga ämnen. Men snart är den här perioden slut och då är det bara ca sju veckor kvar och sen sommarlov. Det här läsåret har gått ganska snabbt enligt mig, det har varit ett rent helvete ibland men jag har klarat det och nästa år blir jag (förhoppningsvis) student.


Sen jag bloggade senast så har jag en sak som jag vill visa er och det är min tatuering som jag gjorde 4 februari så det är ett tag sen. Den är liten men betydelsefull.

Jag tror att de flesta förstår betydelsen av den.


Nu hoppas jag att ni får en fortsatt trevlig vecka och att vi hörs inom en snar framtid igen. Kram på er allihopa!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Skinnars - 13 september 2017 09:19

Hej från och med nu hittar ni min blogg på wordpress. Den nya addressen är www.sandraskinnarsblog.wordpress.com Hoppas vi ses där! ...

Av Sandra Skinnars - 9 maj 2017 07:45


Sovit gott? Det har jag. Jag vaknade ca klockan 7 av mig själv och det är så skönt när man får vakna av sig själv istället för väckarklockan. Idag börjar jag skolan först halv elva så jag får ta det lugnt nu från morgonen och det behövde jag verklige...

Av Sandra Skinnars - 19 april 2017 15:15


Hej! Har ni haft en bra dag? Det har jag! I skolan hade jag modersmål kl.8:45-9:35 och sen hade jag biologi mellan kl.13:10-15:00. Så efter modde så åkte jag hem och då bytte jag om och gick ut på samma runda som igår. Det var riktigt härligt! N...

Av Sandra Skinnars - 18 april 2017 21:54


Hejsan! Idag började skolan igen efter påsklovet och jag är så jäkla taggad på livet just nu. Jag har en lugnare period i skolan nu så idag var jag i skolan 10:35-15:00. När jag kom hem gjorde jag en smoothie till mellanmål och sen åkte jag upp till ...

Av Sandra Skinnars - 15 april 2017 10:07

Hej på er! Senast jag bloggade hade jag och T just varit i Esse och nu är vi här igen. I onsdags efter att jag skrivit mitt sista prov så åkte jag hem och packade det sista och sen åkte jag in till stan och där var T och väntade på mig. Då jag plocka...

Ovido - Quiz & Flashcards