Sandra Skinnars

Alla inlägg under oktober 2015

Av Sandra Skinnars - 25 oktober 2015 21:35

I love you boy <3

Av Sandra Skinnars - 18 oktober 2015 20:45

Hej på er! Nu var det längesen, IGEN! Förlåt för det! Jag vet inte riktig vad jag ska skylla på denna gång...


Höstlovet lider mot sitt slut, endast några få timmar kvar. Imorgon är det skola igen och då är det gymnastik (aerobic och basket), tyska, modde och 2h matte som gäller. Jag har haft höstlov nu sedan i onsdags och det har varit riktigt skönt att bara ta det lugnt.


I onsdags tog jag det antagligen mest lugnt och sen mot kvällen åkte jag till stallet och tömkörde Katinka och Nåro kom med och tömkörde Torsten. Det var en väldigt fin kväll och jag skulle ha velat vara i stallet hela kvällen.


I torsdags var jag och red en shettis på 15 år och ca 115cm i mankhöjd. Det gick riktigt bra och det var roligt! Annars tror jag nog inte att jag gjorde så mycket.


I fredags var jag till stallet med S&S och tömkörde Katinka då också. Annars gjorde jag nog inget speciellt den dagen heller.


I går var jag till Vörå och firade min kusin som fyller 9 år snart. Det var jätte roligt att träffa mormor och morfar och den sidan av släkten för det blir ganska sällan vi träffas.


Idag har jag verkligen inte gjort något speciellt. Jag har gjort läxor, tvättat Ludde och duschat. Annars har jag bara tagit det lugnt.


Hoppas att ni har haft det riktigt bra och att ni är kvar här även fast jag inte har varit så aktiv. Vi hörs! Kram på er!

Bild från i onsdags

Jag älskar den här lilla skiten! Katinka 

Av Sandra Skinnars - 2 oktober 2015 11:31

Hej på er! Sen jag bloggade senast så har jag tagit hand om Katinka och Torsten 19 - 24 september. Det var roligt och mysigt och jag var ut och gick med Katinka några dagar och så var två flickor och körde henne en av dagarna också. Annars har jag mest bara tagit det lugnt och varit i skolan. 


Igår så var skolan på teater till stan på kvällen. Jag tror att teatern hette " Den besynnerliga händelsen med hunden om natten" och den var både bra och konstig. Men den var helt ok att titta på. Jag kom hem typ halv elva och då var jag så upp i varv så jag hade svårt att somna men till sist blev jag trött och somnade.


Just nu sitter jag i skolan och har håltimme till kl. 13 så jag tänkte att jag kan passa på att blogga lite. Sen är jag kommer hem så ska jag antagligen bara ta det lugnt för det ska typ börja blåsa 20m/s här så jag tror att jag stannar inne och kanske titta på serie eller film och bara ha det mysigt.


Jag har förresten slutat rida Petsari för nu när Katinka är frisk vill jag åka dit och då hinner jag inte med både Petsari och Katinka så jag kände att jag var tvungen att välja så jag valde Katinka. Det är inget speciellt med det men jag tänkte bara att jag skulle berätta det för er. Hoppas att ni har det bra så hörs vi! Kram på er! 

 

Ovido - Quiz & Flashcards