Sandra Skinnars

Alla inlägg under januari 2014

Av Sandra Skinnars - 31 januari 2014 21:18

Hörs imorgon! Sov sött!

Av Sandra Skinnars - 31 januari 2014 20:34

Idag efter skolan har jag bara tagigt det lugnt. Mest bara lyssnat på musik på spotyfy och tagit det lugnt. 


Vet inte alls vad jag ska skriva om så jag tänkte visa lite olika bilder som jag hittat på we<3it.

Av Sandra Skinnars - 31 januari 2014 06:58

Hej! Som de flesta kanske vet så är det ju sista januari redan. Tycker att januari bara flög förbi.

Igår efter skolan så var jag hemma först en timme typ och sen kom farfar och hämtade mig och Simme och då åkte vi till farmor och farfar och åt och vi kom hem kanske kvart före sju eller nått.

Idag ska jag i skolan och när jag kommer hem så ska jag säkert bara ta det lugnt. Hoppas att ni alla för en bra dag så hörs vi sen!

~Old pic~

Av Sandra Skinnars - 29 januari 2014 20:16



Hallå! Idag har det varit en helt vanlig dag. Varit i skolan och gjort läxor. Så jag har inget nytt att berätta tyvärr. Jag vill så gärna skriva och blogga men det händer inget i i mitt liv. Hehe!

Nej nu nått helt annat. Nu har halva skolveckan gått och jag säger bara en sak. Veckorna går så sjukt fort. Jag längtar också jätte mycket tillbaka till Puerto Rico just nu. Saknar det stället så sjukt mycket nu när det är snö, kallt och mörk hela tiden. Vill bara bort igen. Kände riktigt hur dåligt humör jag var på idag...

Take me baack

Av Sandra Skinnars - 28 januari 2014 21:16

Idag har jag inte gjort något speciellt. Bara gjort läxor och läst på geografi förhör. I skolan så hade jag tyska ?2 och finska och se åt vi och sen åkte alla åttor till Närpes på Utdildningmässa. Jag hade helt glömt bort att vi skulle dit men det var på ett sätt ganska intressant. Nu ska jag sova. Godnatt!

:p

Av Sandra Skinnars - 27 januari 2014 20:44

Idag efter skolan så åt jag mat och sen åkte jag till stallet för att köra Katinka. Först så tänkte jag inte få bort all snö som frusigt fast under hovarna, men till sist så. Sen så fick jag inte fast selen runt hennes tjocka lilla (läs stora) mage men då kom Eleonor hem passligt så hon fick hjälpa mig med det. När jag väl kom iväg så vågade jag inte trava på vägen heller för hon har inga skor på bakhovarna så hon halkade lite hela tiden men jag åkte hem till mig och travade lite på en åker och sen skrittade jag tillbaka till stallet. Jag skulle ta bilder på henne i stallet sen men min mobil blev utan ström precis när jag skulle ta kort så det blev inga nya bilder...

Nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik. Imorgon är det tisdag och jag har tyska x2, finska, geografi och syslöjd x2. Chilldag! Nu ska jag snart börja sova. Godnatt!

Av Sandra Skinnars - 27 januari 2014 11:30

Om dig
Namn: Sandra Elisabeth Skinnars
Födelseplats: BB
Bor: Petalax
Ögonfärg: Grå/blå/gröna eller nått
Hårfärg: Råttbrunt kallar jag det
Skostorlek: 38-39 beroende på skomodell
Civilstatus: Singel
Höger eller vänsterhänt: Höger
Kärlek
Tycker du om någon just nu? Ja det gör jag
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Kanske...
Har du fått ditt hjärta krossat? Nej!
Har du gråtit över kärlek? Kanske
Vem delade du senast säng med? Mimmi (vår katt)
Har du drömt om någon du tycker om? Klart jag har
Om du tycker om någon nu, vet den personen om det? Nej det tror jag inte
Har du någonsin känt dig utnyttjad? Nej!
Ärlighet
Röker du? Nej!
Snusar du? Nej!
Skolkar du? Nej!
Gör du frukosten själv? Oftast
Har du suttit i rätten? Haha nej!
Vem kan du prata om allt med? Djur...
Har du solglasögon? Ja
Vem kramade du senast? Sonja eller Sandra kanske...
Känner du någon som heter nicklas? Ja men han skriver sitt namn Niklas
Sitter du vid en bärbar dator nu? Japp
Är du blyg? Ganska
Vad tänker du på just nu? Katinka <3

Av Sandra Skinnars - 26 januari 2014 21:52

Idag efter lunschen så ånte jag upp till stallet och då körde jag Torsten med släden. Det gick super för att vara första gången. Eleonor gick bredvid ifall han skulle kommit på något. Men som sagt gick det super bra.

Imorgon är det skola igen och jag är inte alls taggad på att gå till skolan men man måste gå så det är bara att gå upp imorgon när alarmet ringer och åka till skolan. Men jag borde nog sova nu. Godnatt!

~Old pic~

Ovido - Quiz & Flashcards