Sandra Skinnars

Alla inlägg under februari 2016

Av Sandra Skinnars - 29 februari 2016 14:45

Är du kär just nu? Jaaa!
Har du kysst någon idag? Nej

Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? Ja

Har du ett förhållande? Jaa!
Om nej, varför inte? 
När går gränsen vid otrohet? När det börjar!
Har du varit otrogen och om ja, varför? Nej! Har aldrig varit och kommer aldrig vara.
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? Nej!
 
Är du romantisk? Ingen aning, kanske det.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Nej, det gör man inte.
Är du svårflörtad? Njaa
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Ohjaa
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? På skoj isåfall!
Har du haft sex med över 20 personer? Nej
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande!
Har du varit tillsammans med två samtidigt? NEJ!
Är du en bra pojk/flickvän? Jag hoppas det! 
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Gulleplutten!
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? Tommy <3
När fick du din första riktiga kyss? Inte så länge sen 
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Gulligt men vet inte.
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? Sålänge han är sig själv så är jag nöjd! Kläderna har direkt ingen stor betydelse..
Om du skulle beskriva din pojk/flickvän med några ord, vad skulle de vara? Söt, gullig, snäll, rolig, helt underbar och ja, helt enkelt bäst! 
Vad skulle du göra för den du gillar nu? Allt! 
 

Älskar diig! <3
Av Sandra Skinnars - 28 februari 2016 18:45

Heeej! Antagligen märkte ni att jag har bytt design här på bloggen. Jag blev trött på det gamla och kände att jag ville förnya mig lite. Jag tänkte att jag ska berätta lite om min helg. I fredags på kvällen så pratade jag med Tommy på facetime och tog det lugnt antar jag.


Igår så facetime'ade jag med Tommy hela dagen typ och städade och målade lite. Idag så kom mormor och morfar hit och åt mat här och var här i några timmar före de åkte hem och nu sitter jag och facetime'ar med Tommy igen.


Som Tommy sa igår så ska jag till frissan på tisdag och det ska bli så skönt att fräscha till håret, jag ska bara toppa och slinga men ändå... Skönt! Imorgon ska jag antagligen åka till stallet någon gång och kanske köra Tinkos eller nått.


Snart får jag se älsklingen igen och tillbringa helgen med honom. Förresten jag tror inte att jag har sagt det, jag har sportlov denna vecka så jag ska mest bara ta det lugnt och antagligen vara i stallet en hel del ovh sen har jag antagligen inte berättat att senast Tommy var hit så firade vi ett halvår tillsammans och om ca en månad så har vi kännt varandra i ett år. Det känns så mycket längre! Så glad att jag hittade just dig älskling! <3


Puss och kram! Hoppas ni har det riktigt bra så hörs vi!


Av Sandra Skinnars - 27 februari 2016 16:21

Hejsan svejsan! :)


Det här inlägget är ett speciellt inlägg som ni kommer få reda på varför i slutet av inlägget!


Jag har nu sportlov men T har inget tyvärr, han skulle annars ha spenderat hela veckan här.

På tisdag ska jag till frissan och fixa till mitt hår och sedan kanske gå en sväng till stallet! :)

Idag har jag tagit det lugnt, sett på YouTube, spelat lite Nintendo DS och hamnat och städa lite. Kommer antagligen att göra det resten av kvällen, är rätt trött eftersom jag var uppe länge å pratade med T igår! :3

 

Jag och T har blivit bjudna på hans brors bröllop i sommar, jag och T ser fram emot det, men vi måste först hitta lite finkläder åt oss!

Den här sommaren kommer att vara så underbar, T kommer att kunna vara här mycket, jag kommer förhoppningsvis ha en sommarhäst att ta hand om och bara njuta av vädret de dagar då det är bra. Det kommer även bli T's första gång han kommer till villan ifall vi åker dit någon gång också, han har även lovat att testa rida(bli ledd på) en häst fast han är livrädd, det kommer bli underhållande! :D

Den här helgen har varit riktigt bra, eftersom jag har kunnat prata med min gulleplutt så mycket.   

Just nu är det bara 6 dagar tills vi åker upp till Esse igen, det blir andra gången för mig, ser så fram emot att få spendera en till helg med den jag älskar mest OCH jag får tillbaka mina favorit sockor som jag glömde där senast. Vi kommer att mest chilla och typ se på filmen men har även tänkt åka på en liten "picknick" också, kommer att vara mysigt! :) 


Ha en trevlig helg och vecka, vi hörs! :)



Så nu till varför detta inlägg är lite speciellt, det är jag, Tommy (Sandras pojkvän), som har skrivit det! :3

Älskar dig Sandra!    Du är det bästa som har hänt mig och ser så fram emot att få se dig igen, är så otroligt lycklig och stolt över att få kalla mig din! Du har fått mig att inse vad äkta kärlek är, det är det som finns mellan oss, you are the one!   


 

Han som älskar Sandra mest av allt! :)

Av Sandra Skinnars - 18 februari 2016 06:32

Godmorgon på er! Finska provet i går kunde gått bättre, eller jag ska väl inte säga så mycket eftersom jag inte vet mitt resultat men så som de kändes när jag skrev det så är jag inte nöjd... Idag har jag tyska prov och jag tror att det går bättre än finskan iallafall för tyska är mycket lättare.

Idag är sista dagen jag tar hand om hästarna. Lite tråkit faktiskt, jag blir så glad och lugn av att vara där. Sen ska jag förstås också läsa på historia provet hela dagen.

Imorgon kommer haaan! Jag är så glad att vi äntligen får träffas igen. En månad kanske inte är så länge egentligen men när man älskar någon och vill vara med den personen hela tiden så är det otroligt lång tid. Men imorgon halv sex ungefär kommer tåget. Ååh jag blir helt till mig av att prata om det här! Älskar dig gullee! <3

Nu ska jag gå upp och klä på mig, äta frukost och kanske titta på några tyska ord om jag hinner. Kram! Nu gör vi den här dagen till den bästa! <3

De flesta ser ett hästöga men jag ser så mycket mer! <3

Av Sandra Skinnars - 17 februari 2016 06:17

Nu kör vi onsdag! Jag är mitt i provvecka nu så idag har jag finska prov. Hoppas att det går bra! Imorgon har jag tyska prov och på fredag har jag historia prov.

På fredag kommer min älskade pojkvän hit igen! Det är över en månad sen vi sågs sist och jag saknar honom så otroligt mycket. Älskar dig! <3

Nu ska jag snabbt kolla igenom finskan en gång till och sen klä på mig något bekvämt och åka till skolan och skriva prov och sen åka hem. Jag tar hand om hästarna just nu också, så jag åker upp dit senare idag också.

Hoppas att ni får en riktigt bra dag! Vi hörs! Kram!

Bild från gårdagens körtur! <3

Ovido - Quiz & Flashcards