Sandra Skinnars

Alla inlägg under april 2014

Av Sandra Skinnars - 30 april 2014 06:03

Så glad nu! Sista dagen i skolan för denna vecka och sen är det fyra veckor kvar till sommarlov. Fattar ni hur fort det kommer att gå. So happyyy!

Som sagt så ska jag kanske göra något med Sonja och Sandra efter skolan men nu ska jag gå upp och börja klä på mig och göra sånt som man gör på morgonen. ;) Havea nice day!

Av Sandra Skinnars - 29 april 2014 21:15

Efter skolan idag så åkte jag ju upp till stallet och kom hem straxt före sex. Först så va vi ut på en liten tur. Jag körde Katinka och Eleonor red Torsten och efter det så last tränade vi Torsten en liten stund. Han var riktigt duktig faktiskt. Han brukar liksom kasta sig bakåt när han ska ut och ibland så vill han inte gå på men det gick riktigt bra idag som sagt.

Imorgon så ska jag kanske vara med Sonja och Sandra efter skolan, det är inte riktigt säkert än. Men godnatt nu!

Av Sandra Skinnars - 29 april 2014 06:12

Idag är det då tisdag, bara onsdag kvar nu så tar vi helg igen. Så skönt! Sen är det bara fyra veckor kvar i skolan. Wihoo! Det har gått så snabbt!

Som sagt igår så ska jag ju upp till stallet efter skolan och last träna Torsten med Eleonor. Tror det kommer att gå riktigt bra faktiskt. Men nu ska jag börja ta mig upp ur sängen och klä på mig osv. Ha en riktigt bra dag!

Av Sandra Skinnars - 28 april 2014 20:58

Ikväll har jag läst på finska, kört traktor och varit i duschen och nu tittar jag på talang. Blev riktigt trött nu när jag la mig ner i sängen. Imr blir det att åka upp till stallet efter skolan och sen läsa finska och göra läxor men nu ska jag nog snart börja sova. Ska försöka hålla mig vaken genom hela talang. Godnatt!

Av Sandra Skinnars - 28 april 2014 15:18

Hej! Blev ändrade planer åker till stallet imr istället så i dag blir det att läsa på finska prov istället. Hoppas att ni har haft en bra dag, det har jag haft iallafall men nu ska jag leta fram mina hörlurar och läsa på finska och lyssna på musik.

Länge sen ni fått en bild på mig nu

Av Sandra Skinnars - 28 april 2014 06:13

Jag är så trött nu alltså. Orkar inte gå upp ur min säng och har inte ens kollat hur ögat ser ut. Igår var det rött och uppsvällt runt omkring.

Idag efter skolan åker jag ju som sagt kanske upp till stallet för att last träna Torsten.

Nu måste jag börja ta mig upp ur sängen. Men hörni, ha en bra måndag!

Av Sandra Skinnars - 27 april 2014 20:59

Hej! Som ni kanske ser/har sett så har jag ändrat färg på designen. Blev trött på det gråa. Idag har jag varit ute nästan hela dagen och ögonen har jag inte känt något speciellt i på hela dagen så jag är inställd på att åka till skolan imorgon.

Ikväll grillade vi för första gången iår och både lunch och middag har vi ätit på terassen. Hur härligt är inte det då?

Nu ska jag börja sova! Imorgon efter skolan ska jag kanske åka upp till stallet och last träna Torsten med Eleonor. Får se hur det blir med det! Men godnatt nu hörni.

Av Sandra Skinnars - 27 april 2014 09:36

Idag har jag varit en foooer i en vecka. Inget stort men tänkte länka lite sånger som jag har lyssnat sönder på sistone. 


Den här är nog en av de jag lyssnat mest på. Kan inte sitta still när jag lyssnar på den här och måste sjunga med.


Denna är också riktigt bra. Kan det mesta i den utan till och samma med den här. Kan inte sitta still. 


Älskar den här låten och videon fast den inte är så speciell. Men alltså hur söta är dom inte.


Sen så för vi ju inte glömma att Fridays are forever. Love it!


Alltså den här då ja, vad ska man säga. Så bra.


Och till sist den här. Man måste liksom dansa och sjunga med i den här. Haha!


Där har ni dom. Gå in och lyssna på dem alla. Sen vill jag också tipsa om en annan låt av en helt annan artist och låten hittar du HÄR! Den är så bra och jag kan texten utan till. 


Nu ska ni ha en fortsatt bra dag!

 

Ovido - Quiz & Flashcards