Sandra Skinnars

Alla inlägg under maj 2017

Av Sandra Skinnars - 9 maj 2017 07:45

Sovit gott? Det har jag. Jag vaknade ca klockan 7 av mig själv och det är så skönt när man får vakna av sig själv istället för väckarklockan. Idag börjar jag skolan först halv elva så jag får ta det lugnt nu från morgonen och det behövde jag verkligen just nu... Jag har suttit och läst på lite biologi till provet som är onsdag 24.5 så det känns som om jag är ute i god tid.


Det har varit väldigt mycket för mig de senaste veckorna nu. Min farfar somnade in för ca 2 veckor sen och begravningen var i fredags. Och på samma gång har det varit ganska mycket i skolan plus att jag började jobba på sidan av skolan förra veckan. Så enda fram till midsommar kommer jag jobba. Nu medan jag har skolan också så åker jag till jobbet direkt efter skolan och kl. 18 stänger jag och åker hem och då måste jag göra läxorna om jag har några. Så jaa, tills skolan slutar så kommer jag ha ganska fullt upp. Men det känns också bra på samma gång. Btw, jag jobbar i ett växthus här i byn där vi säljer blommor. Så jag jobbar i ett hav av blommor, man kan ju ha fulare en arbetsmiljö.


Nu ska jag klä på mig, äta frukost, packa väskan och sen kanske läsa lite mer biologi före skolan. Vi hörs! Hoppas att ni får en riktigt bra dag! Kram!

Hade ingen annan bild på min dator just nu men här är en bild på mig och älsklingen! Två veckor tills vi ses igen nu! Älskar dig!

Ovido - Quiz & Flashcards