Sandra Skinnars

Alla inlägg under september 2014

Av Sandra Skinnars - 29 september 2014 21:12

Hej hörni! Jag vill bara säga att det kommer vara dålig bloggning den här veckan för att jag är på prao. Jag är på en djurklinik. Idag var första dagen och jag tyckte att det var jätte intressant att vara där. Jag fick bland annat titta på när de opererade bort ett öga på en katt. Katten kunde inte se något med det ögat så veterinären tyckte att det var lika bra att ta bort det. Tydligen hade den katten varit dålig ganska länge. Jag tyckte jätte synd om den...

Imorgon ska jag på hopptävling på kvällen. Men nu ska jag börja sova. Godnatt!

Av Sandra Skinnars - 27 september 2014 15:57

Idag har jag hittills inte gjort något speciellt. Var upp till stallet och borstade och myste mest med Katinka men också med Torsten såklart. Blåser som bara den idag så båda två såg läskiga saker här och där och hoppade till ibland. Men Katinka var så mysig idag. Då jag var typ 10 meter ifrån henne så satte jag mig ner på huk och då kommer hon sakta gåendes mot mig och så lägger hon huvudet i famnen på mig. Där och då hoppade mitt hjärta över några slag. Det var ungefär en vecka sen jag sett henne då. Ååh! Vad glad jag blev när hon gjorde så. Tog en hel del bilder på henne också. Här är en av dem:

Alltså titta på henne! Dör söthetsdöden här!<3


Ikväll ska vi (jag, pappa och Simme) åka och hämta mamma från tågstationen. Hon har varit i Helsingfors över natten. Ha det bra! Nu ska jag fortsätta att lyssna på musik!

Av Sandra Skinnars - 26 september 2014 19:04

Hej! Har ni haft en bra fredag? Det har jag. Den har varit ganska chill och nu ligger jag i min säng i one piece och lyssnar på när regnet slår mot fönstren. Cosy! Nu ska jag lägga på musik och bara ta det lugnt. Sen ska jag också titta på Idol om en timme.

I helgen vet jag inget speciellt som jag ska göra. Ska se hur vädret är om det skulle gå att åka till stallet något. Får helt enkelt se det imorgon. Ha en bra kväll! Kram!

Vad skulle jag göra utan dig! <3

Av Sandra Skinnars - 25 september 2014 21:19

Jaha, hur har ni haft det idag? Själv har jag haft det riktigt bra. På gymnastiken idag i skolan så var vi i gymmet och efteråt så var jag helt slut i hela kroppen. Om jag inte har träningsvärk imorgon är det något fel. Efter gymmet så hade vi avslappning så ni kan ju gissa hur alla var på matte timmen efter det. Jag kom inte ens på vad 8/2 var... Haha!

Imorgon är det fredag och det ska bli roligt med helg! Egentligen har jag väl inget mer att skriva om. Nu ska jag sova så vi hörs! Godnatt!

Av Sandra Skinnars - 24 september 2014 20:46

Hej på er! När var senast jag bloggade då? Söndag förmiddag visst? Ska kolla... Japp det var det! Vad har jag gjort sen det då?

I söndags var jag ju på hopptävling med Torsten och det gick väl bra. Skulle kunnat gå bättre men vi kom genom banan bra och fick en rosett. Han var lite stressad och på hinder nr 2 överdrev han lite när han hoppade och det var jag inte riktigt beredd på så jag flög ju lite hit och dit i sadeln men jag flög inte av eller något så det var bra. Jag är nöjd!

I måndags var det ju skola och jag var sjukt trött på morgonen men kom mig upp ur sängen tillsist och kom mig till skolan och dagen gick någorlunda snabbt.

I går var det bästa dagen på hela veckan och den gick i turbo fart typ.

Idag har det varit en helt vanlig dag och två sista timmarna hade jag showdance och det var verkligen sjukt sjukt kul idag. Jag hade så roligt! När jag kom hem tog jag det bara lugnt och gjorde läxor och nu ska jag börja sova. Ska försöka skriva något imorgon också. Jag vill skriva men kommer aldrig mig så långt... Ska försöka bli bättre på det. Vi hörs! Godnatt!

Av Sandra Skinnars - 21 september 2014 06:53

Godmorgon på er! Hoppas att ni har haft en bra helg hittills. Själv så tycker jag att min innehållit det bästa som finns här i livet, rida och mina bästisar.

Igår på den där akademiska ridkonst lektionen gick det riktigt bra. Det var jätte roligt och nu börjar jag förstå lite mer av det.

Ikväll är det då hopptävling i Malax och jag är sjukt taggad. De brukar ha svårare banor i Malax än i Korsnäs så det är väl det ända jag är lite spänd över, att lära mig banan. Men det kommer gå bra! Det är ju bara en träningstävling så det går som det går. Jag kommer vara nöjd hur det än går. Men det är ju klart att det är roligast att komma hem med en rosett.

Men före tävlingen så måste jag såklart göra läxor. Hoppas att ni får en riktigt bra dag så kanske jag skriver något senare ikväll annars får ni vänta tills imorgon.

Ni log, jag dog!

Av Sandra Skinnars - 19 september 2014 16:27

Den här helgen kommer att bli riktigt bra. Ikväll ska jag åka till Sonja och Sandra. Tjejkväll it is! Imorgon ska jag på akademisk ridkonst lektion och på söndag är det hopptävling som gäller. Ni hör ju själva! En bra helg helt enkelt. Vad ska ni göra i helgen??

Bild från förra tävlingen

Av Sandra Skinnars - 18 september 2014 21:11

Har ni haft en bra dag? Jag har läst på prov och gjort läxor hela kvällen typ så nu är jag väldigt nöjd att få gå och sova. Åkte helt enkelt inte till stallet något.

Imorgon är det fredag och jobbigaste dagen på hela veckan, men det ska väl gå. Nej nu ska jag börja sova. Godnatt och dröm sött!

Min bästa vän<3

Ovido - Quiz & Flashcards