Sandra Skinnars

Alla inlägg under november 2014

Av Sandra Skinnars - 11 november 2014 21:05

Hej! Igår efter skolan kom Sonja och Sandra hit och vi hade det allmänt roligt.

Idag i skolan var det lugnaste dagen på veckan och det var väldigt chill. Efter skolan så har jag gjort läxor och läst lite på finska som jag har prov i på fredag. Är väldigt trött nu så kommer inte på något att skriva så jag tror jag säger godnatt nu. Vi hörs! Kram!

Den här bilden tog jag sist jag var upp till stallet. Fina älskade Torsten<3

Av Sandra Skinnars - 9 november 2014 21:18

Av Sandra Skinnars - 9 november 2014 14:05

Nu har fammo och faffa åkt hem och jag sitter och tar det lungt. Ska byta om till bekvämare kläder och göra läxor nu... Hoppas ni haft en bra dag hittills. Vi hörs senare!

Min farsdags outfit:)

Av Sandra Skinnars - 9 november 2014 09:55

God morgon! Har ni sovit gott? Det har jag, jag vaknade ungefär klockan 8 och fram till nu har jag mer eller mindre bara tagit det lugnt. Ni har väl inte glömt att det är farsdag idag? Kom ihåg er pappa, morfar och farfar för idag är det deras dag! Farmor och farfar kommer hit och äter lunch med oss om en timme ungefär.


Igår efter dans grejen så tog jag det bara lungt för jag blev så trött efter yogan. Dans saken började klockan 10 med aerobic och slutade klockan 15 med yoga. Jag kan säga såhär, jag har liiite träningsvärk idag. ;) Nu har jag även gjort så att jag kan dela inlägg till facebook. Kanske är det den vägen du kommit in hit idag. Välkommen! :) 


Nu ska jag gå och fundera vad jag ska ta på mig och sen börja fixa mig vi hörs senare! Kram!

Bild från i fredags hos Sonja och Sandra <3

Av Sandra Skinnars - 8 november 2014 06:41

Jag vaknade av mig själv kvart före sju pigg som bara den och utvilad. På vardagar så ringer alarmet kvart före sju så det var väl det jag hade inställt på i hjärnan. :p Men att vakna tidigt på en lördag och känna sig utvilad fast man somnar sent det är härligt.

Nu lyssnar jag på musik på Spotify och just nu råkar det vara Ed Sheeran. Jag lyssnar på den där färdiga spellistan: Today's Top Hits.

Idag ska jag på dans juttu till Korsnäs, det skrev jag igår också. Det är zumba, auerobic (vet inte hur det skrivs), afrikansk dans (??) och yoga. Ska bli riktigt roligt!

Vad ska ni göra idag? Vad vill ni läsa om? Har fortfarande en kick från igår och allt känns lätt. Länge sen jag har kännt så här! Jag är sjukt peppad på livet och skolan och så ska det förbli! Skriv vad ni vill läsa om så ska jag göra det! Ha em bra dag så hörs vi senare! Kram!

Av Sandra Skinnars - 7 november 2014 21:15

Hej! Hur har er dag varit? Min har varit riktigt riktigt bra. I skolan idag så började vi med att samlas hela skolan i gymnastiksalen och först pratade någon och sen gick showdance flickorna upp på scenen och visad hur hip-dansen går och resten av skolan dansade med. Kan man börja skoldagen på ett mycket bättre sätt än med att dansa?! Nej! 


Sen hade vi vanliga lektioner men sen på finska så samlades alla nior i gymnastiksalen igen och då var Kalle Ulff där och höll en föreläsning som var väldigt bra. Skulle ha kunnat lyssna på honom mycket längre än vad vi gjorde. Det var en sjukt bra föreläsning och vilken j*kla energikick jag fick. Resten av dagen gick riktigt smidigt, även på modde där vi skrev väldigt mycket och flera klagade så gick det primaballerina.  Fick kramp i handen men va f*n jag skrev på iallafall! Haha!


Jag har aldrig sett eller hört Kalle Ulff förut men oj vilken kille! 19 år egenföretagare och entreprenör! Hur sjukt är inte det! Han kommer gå långt, tro mig!


Nu medan jag har skrivit det här så har jag lyssnat på Idol och nu sjunger Ed Sheeran så nu ska jag sluta och lyssna på honom. Imorgon ska jag med mamma till Korsnäs på nån dans juttu. Jätte kul! Sonja och Sandra ska också dit! Men nu ska jag avsluta det här inlägget! Godnatt!

Av Sandra Skinnars - 5 november 2014 20:50

Hej hopp! Hur har er dag varit? Min har varit riktigt bra! Efter att det regnat hela dagen igår så blev det kallare och kom lite snö. Idag sken solen och det var så sjukt fint ute så när jag kom hem från skolan bytte jag bara om och så åkte jag upp till stallet och gick ut och gå med min lilla älskling. Det är så mysigt att gå där och prata på om allt möjligt. Allt vad man säger vet man att det stannar där och det gör ju saken bara bättre. <3 Jag är så sjukt glad över att jag får ha Katinka i mitt liv. Hon betyder så sjukt mycket för mig fast hon ibland är lite jobbig och envis av sig men hon är min lilla älskling och jag skulle inte klara mig utan henne. Hon känner nog mig bättre än vad jag känner mig själv. :)

Imorgon är det torsdag och jag borde inte ha något speciellt att göra mer än skolan så det lär ju bli en chill dag. Hoppas verkligen att ni haft en bra dag så hörs vi imorgon! Godnatt!

Den här lilla krabaten betyder allt för mig<3

Av Sandra Skinnars - 4 november 2014 21:24

Varför bloggar jag alltid så sent?! Idag har jag bara tagit det lungt efter skolan och i skolan var det också lungt. Så hmm... Vad har jag att skriva om? Svar: Ingenting alls!

Imorgon är det onsdag, det betyder att jag har showdance och det ser jag alltid lika mycket fram emot. Det är så sjukt roligt att dansa. Men nu är jag så trött så jag orkar knappt hålla upp ögonen... Vi hörs imorgon!

Ovido - Quiz & Flashcards