Sandra Skinnars

Direktlänk till inlägg 27 april 2014

Tre dagar sen sist...

Av Sandra Skinnars - 27 april 2014 07:07

Hej! Tänkte börja skriv förlåt men kom just på att jag inte behöver be om ursäkt för att jag inte bloggat. Jag bloggar när jag har tid och ork, annars står bloggen still. För visst är det så. Det är jag som skriver här som ska blogga och är jag trött så är jag trött och så är det bara.

I fredags var jag i vilket fall som helst hemma. Tänkte inte få upp ögat först för att det hade kladdat ihop typ. Men mitt vänstra öga är typ bra nu. Men igår, eller redan på fredag kväll, kände jag av det i högra ögat också. Men jag va iallafall på skriba och sen satt jag i traktorn en liten stund igår. När jag kom in så började det att värka i mitt öga. Tänkte att det kanske skulle bli bättre om jag tog på mig glasögonen men inte hjälpte det. Nåja, sånt är livet! Nu när jag vaknade idag var det samma sak med högra ögat som i fredags med det vänstra, ihop kladdat. Men än så länge så värker det inte i det, men vi får se om jag åker till skolan imorgon.

Denna vecka är det bara tre dagar i skolan pga. första maj och ledigt andra maj. Skönt! Tänk att det är första maj snart. Det betyder en månad kvar i skolan. Fattar ni en jäkla månad. Helt sjukt ju! Snart är det sommar! Ååh, jag ska va i stallet såå mycket och va med kompisar förstås. Saknar Katinka gör jag också. Har inte träffat henne på en vecka! Haha! ;)

Andra och tredje maj ska jag följa med Eleonor på körkurs med Torsten. Kul ska det bli! Hoppas Torsten sköter sig!

Efter att jag nu har läst igenom det jag just skrivit så ska jag nu läsa lite bloggar och sånt. Ha en bra dag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Skinnars - 13 september 2017 09:19

Hej från och med nu hittar ni min blogg på wordpress. Den nya addressen är www.sandraskinnarsblog.wordpress.com Hoppas vi ses där! ...

Av Sandra Skinnars - 9 maj 2017 07:45


Sovit gott? Det har jag. Jag vaknade ca klockan 7 av mig själv och det är så skönt när man får vakna av sig själv istället för väckarklockan. Idag börjar jag skolan först halv elva så jag får ta det lugnt nu från morgonen och det behövde jag verklige...

Av Sandra Skinnars - 19 april 2017 15:15


Hej! Har ni haft en bra dag? Det har jag! I skolan hade jag modersmål kl.8:45-9:35 och sen hade jag biologi mellan kl.13:10-15:00. Så efter modde så åkte jag hem och då bytte jag om och gick ut på samma runda som igår. Det var riktigt härligt! N...

Av Sandra Skinnars - 18 april 2017 21:54


Hejsan! Idag började skolan igen efter påsklovet och jag är så jäkla taggad på livet just nu. Jag har en lugnare period i skolan nu så idag var jag i skolan 10:35-15:00. När jag kom hem gjorde jag en smoothie till mellanmål och sen åkte jag upp till ...

Av Sandra Skinnars - 15 april 2017 10:07

Hej på er! Senast jag bloggade hade jag och T just varit i Esse och nu är vi här igen. I onsdags efter att jag skrivit mitt sista prov så åkte jag hem och packade det sista och sen åkte jag in till stan och där var T och väntade på mig. Då jag plocka...

Ovido - Quiz & Flashcards