Sandra Skinnars

Alla inlägg den 7 november 2015

Av Sandra Skinnars - 7 november 2015 14:45

Hej på er! Hur har ni det? Mår ni bra? Jag är förkyld men annars är det bra med mig. Jag blev förkyld i onsdags så jag hoppas att det går över snart och det tror jag att det gör efter som jag har fått hosta nu och den brukar komma när förkylningen börjar lida mot sitt slut, däremot brukar jag hosta i flera veckor efter men ändå.


Är det någon mer än mig som tycker att november är den fulaste årstiden, allt är grått och tråkigt. Kom igen det kan inte bara vara jag som tycker så?! Jag har väldigt svårt att hitta inspiration och motivation just i november för allt är så grått och tråkigt. Om det skulle finnas lite snö skulle det vara mycket bättre.


Nu ska jag titta runt på youtube och fortsätta min chilldag. Hoppas ni för en fortsatt trevlig dag! Vi hörs! Kram!


Ovido - Quiz & Flashcards