Sandra Skinnars

Direktlänk till inlägg 7 januari 2016

Brr...

Av Sandra Skinnars - 7 januari 2016 12:15

Hej på er! Som ni säkert har märkt har jag helt och hållet tagit en paus från bloggen under jullovet men jag hoppas att ni har haft en god jul och ett gott nytt år. Det hade jag, speciellt nyår... Jag ska berätta lite.


Den 28 december kom T hit och han var här till 2 januari och 2015 kunde inte sluta på ett bättre sätt än att tillbringa tiden med den jag älskar allra mest och förstås att börja 2016 med honom var ju så otroligt roligt och bra. Vi hade det så mysigt och vad vi än gjorde så hade jag så roligt och förstås var det jobbigt när han åkte hem men det är ju inte sista gången vi träffas såå. Jag har aldrig varit så lycklig som jag är nu! Han gör mig till den lyckligaste tjejen på denna jord och JAG ÄLSKAR DIG! <3 Vi ses snart igen!


Sen jag bloggade sist har bloggen hunnit fylla 3 år också, alltså nu har jag haft den här bloggen i hela 3 år men på sistone har jag inte varit den aktivaste bloggaren direkt. Hoppas att ni tycker att min blogg är bra iallafall fast jag inte skriver så ofta. Jag blir alltid lika glad när jag ser att ni är inne och tittar även fast jag inte skrivit något på jätte länge.


Så hur har ni det? Är det kallt hos er? Här är det typ -25 grader och lite snö på marken. Men det gör ju så att det är otroligt mysigt att sitta inne med myskläder och bara ta det lugnt. Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och prata med T som vanligt. Hoppas ni har det bra och att ni mår bra! När börjar ni skolan förresten? Jag börjar nu på måndag, 11 januari. Det ska faktiskt bli skönt att komma in i vardagen igen.

Jag och min älskling på nyårsafton! <3

 
 
Ingen bild

Ha som älskar de!

7 januari 2016 12:27

Aawh! :3 Älskar DIG! <3 Syns rikti snart igen! :'D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Skinnars - 13 september 2017 09:19

Hej från och med nu hittar ni min blogg på wordpress. Den nya addressen är www.sandraskinnarsblog.wordpress.com Hoppas vi ses där! ...

Av Sandra Skinnars - 9 maj 2017 07:45


Sovit gott? Det har jag. Jag vaknade ca klockan 7 av mig själv och det är så skönt när man får vakna av sig själv istället för väckarklockan. Idag börjar jag skolan först halv elva så jag får ta det lugnt nu från morgonen och det behövde jag verklige...

Av Sandra Skinnars - 19 april 2017 15:15


Hej! Har ni haft en bra dag? Det har jag! I skolan hade jag modersmål kl.8:45-9:35 och sen hade jag biologi mellan kl.13:10-15:00. Så efter modde så åkte jag hem och då bytte jag om och gick ut på samma runda som igår. Det var riktigt härligt! N...

Av Sandra Skinnars - 18 april 2017 21:54


Hejsan! Idag började skolan igen efter påsklovet och jag är så jäkla taggad på livet just nu. Jag har en lugnare period i skolan nu så idag var jag i skolan 10:35-15:00. När jag kom hem gjorde jag en smoothie till mellanmål och sen åkte jag upp till ...

Av Sandra Skinnars - 15 april 2017 10:07

Hej på er! Senast jag bloggade hade jag och T just varit i Esse och nu är vi här igen. I onsdags efter att jag skrivit mitt sista prov så åkte jag hem och packade det sista och sen åkte jag in till stan och där var T och väntade på mig. Då jag plocka...

Ovido - Quiz & Flashcards