Sandra Skinnars

Direktlänk till inlägg 3 mars 2016

OMG! <3

Av Sandra Skinnars - 3 mars 2016 19:55

Heeej! Jag är så taggad på morgondagen även fasta jag måste gå upp tidigt. Imorgon åker jag alltså först ner till Tammerfors med familjen. Tåget går 9:20 från Vasa så jag går upp senast halv sju för att gå i duschen. Sen ungefär klockan fem så stiger jag och Tommy på ett tåg i Tammerfors och så åker vi till Esse. Jag är så sjukt taggad på att träffa honom igen och jag har saknat honom så himla mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen just nu... Jag älskar dig så jäkla mycket min plutt! <3


Igår då jag åkte till stallet och tömkörde Katinka så kom Nååro med och red Torsten också. Det var roligt att få lite sällskap. Katinka hade mycket energi och ville mest bara trava. Jätte roligt att hon har mycket energi och att man märker på henne att hon inte är sjuk längre.


Nu ska jag väl så småningom göra mig klar för att gå och sova och sen är det äntligen dagen som jag för träffa älsklingen igen! <3

Katinka efter turen igår <3

 
 
Ingen bild

Tommy!

3 mars 2016 20:09

Längtar gulle! <3 Älskar diiig! <3 <3 :* :*

Sandra Skinnars

3 mars 2016 20:11

:* :* :* :*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Skinnars - 13 september 2017 09:19

Hej från och med nu hittar ni min blogg på wordpress. Den nya addressen är www.sandraskinnarsblog.wordpress.com Hoppas vi ses där! ...

Av Sandra Skinnars - 9 maj 2017 07:45


Sovit gott? Det har jag. Jag vaknade ca klockan 7 av mig själv och det är så skönt när man får vakna av sig själv istället för väckarklockan. Idag börjar jag skolan först halv elva så jag får ta det lugnt nu från morgonen och det behövde jag verklige...

Av Sandra Skinnars - 19 april 2017 15:15


Hej! Har ni haft en bra dag? Det har jag! I skolan hade jag modersmål kl.8:45-9:35 och sen hade jag biologi mellan kl.13:10-15:00. Så efter modde så åkte jag hem och då bytte jag om och gick ut på samma runda som igår. Det var riktigt härligt! N...

Av Sandra Skinnars - 18 april 2017 21:54


Hejsan! Idag började skolan igen efter påsklovet och jag är så jäkla taggad på livet just nu. Jag har en lugnare period i skolan nu så idag var jag i skolan 10:35-15:00. När jag kom hem gjorde jag en smoothie till mellanmål och sen åkte jag upp till ...

Av Sandra Skinnars - 15 april 2017 10:07

Hej på er! Senast jag bloggade hade jag och T just varit i Esse och nu är vi här igen. I onsdags efter att jag skrivit mitt sista prov så åkte jag hem och packade det sista och sen åkte jag in till stan och där var T och väntade på mig. Då jag plocka...

Ovido - Quiz & Flashcards