Sandra Skinnars

Direktlänk till inlägg 13 april 2016

Pojkvän, hästar, motion och prov

Av Sandra Skinnars - 13 april 2016 21:15

Hej på er! En vecka sen sist och jag har hunnit med en hel del. I fredags så slutade jag kl.12 och då åkte jag hem och gick i duschen och sen flätade jag mitt hår och sminkade mig. Sen åkte jag och pappa till farmor och farfar och var där en stund före jag, pappa och farfar åkte in till stan och jag hoppade på tåget och ca 1h senare satt jag bredvid min älskling på väg till Bennäs och en helg i Esse.


Vi hade lika roligt som vanligt och spelade Twister, kortspel och lite andra spel. Vi gjorde även french toast-rullar, eller vad jag ska kalla dem, till frukost på lördag och sen gjorde vi mat till kvällen. Det blev asiatisk kycklinggryta och det var riktigt gott. Vi hann även göra jordgubbs- och vattenmelonsglass och fattiga riddare som frukost på söndag. HÄR hittar ni receptet på isglassarna och HÄR hittar ni receptet på rullarna. På lördagskvällen var vi också och hälsade på hos Tommys äldsta bror och jag fick se deras två hästar och så blev vi även bjudna på kaffe och bulle.

Våra rullar Vi använde banan istället för jordgubbar.

Min älskling


I måndags var jag nästan helt ledig från skolan eftersom jag inte hade nått prov. Så jag åkte upp till stallet och åkte ut på en körtur med Katinka och Nååro var med och red Torsten. Det var jätte roligt eftersom det var en stund sen jag varit upp senast. Sen åkte jag till skolan och hade lite showdans. Det var förstås jätte roligt det också!


Igår började jag först kl.12 så på förmiddagen städade jag i mitt rum och dammsög hela huset, lagade mat, sminkade mig lite och åkte till skolan en stund på modde prepp. Då jag kom hem hann jag va på datorn en stund och sen åkte jag och red Torsten och Nååro gick med Katinka. Det gick jätte bra och jag var jätte glad efteråt. Sen kvart över sju ungefär gick jag ut på en promenad med Sonja och Sandra som var riktigt behövlig.


Idag hade jag mitt första prov den här provveckan och det var modde. I provet skulle vi skriva en tidningskolumn och jag är nöjd med hur min blev. Hoppas bara att läraren gillar den också. Efter provet så lämnade jag på matte prepp till kl.14 och sen åkte jag hem och tog det lugnt en stund före jag räknade lite matte här hemma och nu känns det som om jag kan det mesta. Sen runt 19-tiden gick jag ut med Ludde för att jag kände att jag behövde frisk luft. Jag gick och sprang lite och jag tror att både jag och Ludde tyckte att det var lika roligt och skönt. Då jag kom hem gick jag i duschen och nu sitter jag och pratar med Tommy och ska nog börja sova snart så jag orkar upp imorgon. 


Hoppas att ni har det bra så hörs vi! Kram på er! Glöm inte att ni är bra som ni är! 

 
 
Ingen bild

Tommy!

13 april 2016 21:30

Min älskling! <3
Älskar dig! <3 :3 :*

Sandra Skinnars

13 april 2016 21:58

Älskar dig! :*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Skinnars - 13 september 2017 09:19

Hej från och med nu hittar ni min blogg på wordpress. Den nya addressen är www.sandraskinnarsblog.wordpress.com Hoppas vi ses där! ...

Av Sandra Skinnars - 9 maj 2017 07:45


Sovit gott? Det har jag. Jag vaknade ca klockan 7 av mig själv och det är så skönt när man får vakna av sig själv istället för väckarklockan. Idag börjar jag skolan först halv elva så jag får ta det lugnt nu från morgonen och det behövde jag verklige...

Av Sandra Skinnars - 19 april 2017 15:15


Hej! Har ni haft en bra dag? Det har jag! I skolan hade jag modersmål kl.8:45-9:35 och sen hade jag biologi mellan kl.13:10-15:00. Så efter modde så åkte jag hem och då bytte jag om och gick ut på samma runda som igår. Det var riktigt härligt! N...

Av Sandra Skinnars - 18 april 2017 21:54


Hejsan! Idag började skolan igen efter påsklovet och jag är så jäkla taggad på livet just nu. Jag har en lugnare period i skolan nu så idag var jag i skolan 10:35-15:00. När jag kom hem gjorde jag en smoothie till mellanmål och sen åkte jag upp till ...

Av Sandra Skinnars - 15 april 2017 10:07

Hej på er! Senast jag bloggade hade jag och T just varit i Esse och nu är vi här igen. I onsdags efter att jag skrivit mitt sista prov så åkte jag hem och packade det sista och sen åkte jag in till stan och där var T och väntade på mig. Då jag plocka...

Ovido - Quiz & Flashcards