Sandra Skinnars

Alla inlägg den 16 december 2016

Av Sandra Skinnars - 16 december 2016 19:30

Hej alla killar och tjejer och alla andra! Otroligt länge sen senast nu... Sorry men jag har inte mått bra det senaste och verkligen inte orkat ta min tid till att blogga. Så vad har hänt nu i december?


Tredje december, en månad efter att jag bloggade senast, fyllde jag 18 år. STORT! Arton år! Man borde fira stort ju... eller? Jag gjorde inget speciellt. Jag hade en helt vanlig dag med ett helt vanligt kalas dagen efter. Inget speciellt.


Jag har fått körkort också. STORT de med! Jag kan åka typ vart jag vill när jag vill! Häftigt!


Igår hade jag engelska prov. Det gick inte så bra... Idag hade jag modde prov. Det gick bättre.


Nu är det helg! Tack för mig!


Kram!


Suddig bild från senast jag var till stallet och mådde skit.

Ovido - Quiz & Flashcards