Sandra Skinnars

Alla inlägg den 6 juni 2016

Av Sandra Skinnars - 6 juni 2016 07:33

Hoppas att ni har det bra! Jag har sommarlov nu! Så himla skönt men jag kan inte förstå vart det här året har tagit vägen. Jag tycker att jag just började i gymnasiet och nu har jag redan gått ut ettan. Helt sjukt egentligen. De här senaste två veckorna har jag haft prov fredag till torsdag och i fredags hade vi en temadag i Vasa med skolan. Så jag har inte eiktigt hunnit tänka på att det är sommarlov. Har ni också sommarlov?

Idag ska jag antagligen mest ta det lugnt, men någon gång idag ska jag åka upp till stallet med Nååro och så ska vi testa att sätta vagnen på Olli för han har skött sig så bra när Nååro har tömkört honom. Så det ska bli roligt och intressant och se hur han reagerar då.

Jag hoppas att ni mår riktigt bra och att ni får ett bra sommarlov så hörs vi när vi hörs! Kram!

Bild från senaste gången T var här och vi firade 9 månader tillsammans. Älskar dig plutt! <3

Ovido - Quiz & Flashcards