Sandra Skinnars

Alla inlägg den 18 april 2017

Av Sandra Skinnars - 18 april 2017 21:54

Hejsan! Idag började skolan igen efter påsklovet och jag är så jäkla taggad på livet just nu. Jag har en lugnare period i skolan nu så idag var jag i skolan 10:35-15:00. När jag kom hem gjorde jag en smoothie till mellanmål och sen åkte jag upp till stallet för att hjälpa Nååro med att köra shettisarna i par som inte blivit gjort sen i höstas. Det var första gången jag var med och jag tyckte att det var kul men lite svårt att få dem att gå i samma takt.

Då jag kom hem från stallet ca halv sex så åt jag och sen tog jag det lugnt i kanske en halvtimme och sen gick jag ut på en ca 2km promenad med Ludde. Så skönt! Efter promenaden gick jag i duschen och sen läste jag ett kapitel i biologi boken och så har jag tittat första avsnittet av SKAM säsong 4. Så bra!

Nu ska jag börja sova. Imorgon har jag lektioner mellan 8:45-9:35 och 13:10-15:00. Godnatt och sov gott!

Screenshot från en video som jag la ut på snapchat därav kvaliten. Men titta vad fint!

Ovido - Quiz & Flashcards