Sandra Skinnars

Alla inlägg den 3 december 2014

Av Sandra Skinnars - 3 december 2014 20:52

Min födelsedag har varit riktigt bra! I skolan gick det smärtfritt. ;) Och speciellt showdance var rolig idag. Vi fin slipar på dansen just nu! Roligt roligt!

Vad ska jag säga mer? 16 år nu då, känns som om det här senaste året, eller halv året kanske mer, har gått otroligt snabbt. Vet inte vart det har tagit vägen riktigt... Kan inte bestämma mig för om det är bra eller dåligt att det går snabbt... Det är ju bra för jag kommer närmre gymmnasiet och så, men det är också dåligt för att jag vet att jag måste skärpa mig lite om jag ska gå ut högstadiet med de betyg jag vill ha, eller jag kan väl inte kalla det dåligt men ni fattar hoppas jag.

För någon dag sedan fick jag ett mejl av Kalle Ulff, det var någon som läst om honom här på min blogg och skickat ett mejl till honom. Han hade till och med tittat in här! Vilken rolig överraskning! Han skrev till mig (bland annat) att han på senaste tiden stött på flera som säger att "Har man låga förväntningar blir man inte besviken". Det är fel att tänka eller säga så! Man ska ha höga förväntningar och man ska tänka att man SKA lyckas med vad det än är. Som t.ex om du håller på med hoppning, men tidigare bara tävlat högst 40cm men du skulle vilja tävla någon 60 eller 80cm klass. Sätt det som ett mål tills nästa år och tänk att du SKA klara det. Det där var kanske ett dåligt exempel men jag hoppas ni fattar hur jag menar.

I alla fall allt som Kalle skrev till mig var väldigt peppande och Kalle om du skulle råka läsa detta så vill jag bara säga; Vi ses där! ;)

Tack för att ni läser min blogg! Det betyder väldigt mycket för mig! Just nu ikväll har jag en otrolig blogglust men nu ska jag sova. Hoppas att ni alla har haft en bra dag! Vi hörs! Sov gott!

Av Sandra Skinnars - 3 december 2014 06:05

Hej på er! Idag är det min födelsedag! 16 år nu då, känns bra.

Igår kom Sonja hit efter skolan och vi hade det allmänt trevligt och pratade om allt möjligt. Sandra är sjuk så hon kunde inte komma.

Nu ska jag straxt gå upp och fixa mig för skolan! Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards