Sandra Skinnars

Alla inlägg den 7 december 2014

Av Sandra Skinnars - 7 december 2014 21:08

Alltså förlåt för världens sämsta bloggning! Vet inte vad som hände i slutet av veckan riktigt men tappade all blogglust och den har legat och ligger fortfarande på noll. Men jag kände liksom att jag måste skriva något nu även fast jag inte har något att säga...

Igår hade jag "kalas". Sonja, Sandra och Madde kom hit och vi hade det trevligt.

Idag eller i morse tittade jag på Nyhetsmorgon när The Fooo Conspiracy var med och jag älskarnya versionen av Build a girl och Roller Coaster (en ny låt) är så sjukt sjukt bra. Sen har jag också tittat på bookreleasen och ååh... Jag är fylld med kärlek just nu. #fooofamily är liksom min andra familj typ. Jag älskar killarna i TFC mer än man kan förstå! <3

Godnatt mina vänner!

Ovido - Quiz & Flashcards