Sandra Skinnars

Alla inlägg den 26 maj 2014

Av Sandra Skinnars - 26 maj 2014 20:33

Idag har jag varit och klippt mig och jag blev riktigt nöjd. just nu sitter jag i sängen med datorn i famnen och har övat på traktor som jag ska göra teoriprovet imorgon och klarar jag det så får jag köra traktor och snöskoter. Så har vi allt med dehär körkorten klara tills jag fyller 18 sen och ska ta bil körkortet. Jag lyssnar även på musik, min favvolåt rullar på repeat. Alltså vulcano, jag har inte satt in den i ett inlägg än va? Här kommer den:

Har ni inte lyssnat på den så tycker jag att ni ska göra det, tro mig det är värt det.


Nu ska jag snart börja göra mig klar för natten. Den riktiga nedräkningen till sommarlovet har börjat. 3 dagar kvar nu bara!! Härligt! Godnatt nu hörni och sov riktigt gott och dröm om någon ni gillar.

Av Sandra Skinnars - 26 maj 2014 06:31

Hej! Det är länge sen jag bloggade nu men här kommer lite uppdatering om vad jag har gjort.

Torsdag: Helt vanlig skoldag och på kvällen eller egentligen efter skolan åkte jag upp till stallet och red Torsten och de gick verkligen jätte bra jag får säga det själv.

Fredag: Vanlig skoldag här också eller vi kolla på film tre sista timmarna, chill. Efter skolan åkte jag till stallet och körde Katinka och Eleonor red Torsten.

Lördag: Cykeldag i skolan så vi cyklade från nio till elva kanske och sen drack och åt vi och sen fick vi åka hem och då gjorde jag inget speciellt.

Söndag: Igår gjorde jag inte så mycket, var ut och körde med Simme och ja, tog det lugnt typ.

Nu ska jag gå upp och äta frukost och göra mig klar för den här sista veckan i skolan. Ha det bra!

Ovido - Quiz & Flashcards