Sandra Skinnars

Alla inlägg den 6 juli 2014

Av Sandra Skinnars - 6 juli 2014 21:17

Hej hörni! Nu ska jag börja sova. Var ut och gick med Ludde en bit ikväll för att bara tänka och sen gick jag i duschen. Jag hoppas att ni har haft en riktigt bra dag och att ni får en lika bra dag imorgon. Vi hörs!

Av Sandra Skinnars - 6 juli 2014 12:15

Hej på er! Nu är det snart en vecka sen jag bloggade sist. Jag har inte riktigt orkat blogga men nu ska jag berätta lite om vad som har hänt sen sist. I tisdags så var jag ju på hopptävling till Malax och det regnade och hade gjort hela dagen så det blev blött och lite kallt men det gick riktigt bra. jag var först att hoppa och jag trodde att jag skulle vara nervvös men jag var faktiskt inte så jätte nervös och lite nervös måste man få vara. Det var en clear round och jag var med i 20cm om jag inte sagt det och man fick en stor ljusblå rosett.


I onsdags tror jag inte att jag gjorde något speciellt, jag minns inte riktigt men jag tror att jag bara tog det lugnt hemma då.


I torsdags så var jag in till stan med pappa och Simme och jag köpte ett par svarta sköna byxor sånadär "häng byxor". Vet inte vad de heter men ska ta en bild någon dag.


I fredags så tog jag det bara lungt. Det vet jag.


Igår så åkte jag till Vörå till mormor och morfar med mamma och Simme och vi åkte på "Langradin" och sen tillbaka till mormor och morfar och sen på kvällen så åkte vi på "Visor på väg" och det var jätte bra. Thomas Lundin sjunger sjukt bra och resten av gänget var också riktig bra. Kom hem ganska exakt klockan tolv igår kväll så jag sov till halv nio idag.


Nu sitter jag och lyssnar på musik. Just nu är jag helt fast vid låten "Din soldat". Lyssnade på den nästan hela tiden igår och har lyssnat på den om och om nu hela morgonen. Den peppar mig så sjukt mycket just nu. Ni ska ha en riktigt bra dag nu så ska jag se till att börja blogga lite mer. Iallafall försöka, jag börjar ju arbeta nu i morgon, 9-13 så jag hinner ju göra annat sen efter det. See you!

Bild från igår

Ovido - Quiz & Flashcards