Sandra Skinnars

Direktlänk till inlägg 27 februari 2016

Min älskling! <3

Av Sandra Skinnars - 27 februari 2016 16:21

Hejsan svejsan! :)


Det här inlägget är ett speciellt inlägg som ni kommer få reda på varför i slutet av inlägget!


Jag har nu sportlov men T har inget tyvärr, han skulle annars ha spenderat hela veckan här.

På tisdag ska jag till frissan och fixa till mitt hår och sedan kanske gå en sväng till stallet! :)

Idag har jag tagit det lugnt, sett på YouTube, spelat lite Nintendo DS och hamnat och städa lite. Kommer antagligen att göra det resten av kvällen, är rätt trött eftersom jag var uppe länge å pratade med T igår! :3

 

Jag och T har blivit bjudna på hans brors bröllop i sommar, jag och T ser fram emot det, men vi måste först hitta lite finkläder åt oss!

Den här sommaren kommer att vara så underbar, T kommer att kunna vara här mycket, jag kommer förhoppningsvis ha en sommarhäst att ta hand om och bara njuta av vädret de dagar då det är bra. Det kommer även bli T's första gång han kommer till villan ifall vi åker dit någon gång också, han har även lovat att testa rida(bli ledd på) en häst fast han är livrädd, det kommer bli underhållande! :D

Den här helgen har varit riktigt bra, eftersom jag har kunnat prata med min gulleplutt så mycket.   

Just nu är det bara 6 dagar tills vi åker upp till Esse igen, det blir andra gången för mig, ser så fram emot att få spendera en till helg med den jag älskar mest OCH jag får tillbaka mina favorit sockor som jag glömde där senast. Vi kommer att mest chilla och typ se på filmen men har även tänkt åka på en liten "picknick" också, kommer att vara mysigt! :) 


Ha en trevlig helg och vecka, vi hörs! :)



Så nu till varför detta inlägg är lite speciellt, det är jag, Tommy (Sandras pojkvän), som har skrivit det! :3

Älskar dig Sandra!    Du är det bästa som har hänt mig och ser så fram emot att få se dig igen, är så otroligt lycklig och stolt över att få kalla mig din! Du har fått mig att inse vad äkta kärlek är, det är det som finns mellan oss, you are the one!   


 

Han som älskar Sandra mest av allt! :)

 
 
Ingen bild

T

27 februari 2016 17:13

Älskar dig gulle! <3

Sandra Skinnars

28 februari 2016 16:31

Älskar diig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Skinnars - 13 september 2017 09:19

Hej från och med nu hittar ni min blogg på wordpress. Den nya addressen är www.sandraskinnarsblog.wordpress.com Hoppas vi ses där! ...

Av Sandra Skinnars - 9 maj 2017 07:45


Sovit gott? Det har jag. Jag vaknade ca klockan 7 av mig själv och det är så skönt när man får vakna av sig själv istället för väckarklockan. Idag börjar jag skolan först halv elva så jag får ta det lugnt nu från morgonen och det behövde jag verklige...

Av Sandra Skinnars - 19 april 2017 15:15


Hej! Har ni haft en bra dag? Det har jag! I skolan hade jag modersmål kl.8:45-9:35 och sen hade jag biologi mellan kl.13:10-15:00. Så efter modde så åkte jag hem och då bytte jag om och gick ut på samma runda som igår. Det var riktigt härligt! N...

Av Sandra Skinnars - 18 april 2017 21:54


Hejsan! Idag började skolan igen efter påsklovet och jag är så jäkla taggad på livet just nu. Jag har en lugnare period i skolan nu så idag var jag i skolan 10:35-15:00. När jag kom hem gjorde jag en smoothie till mellanmål och sen åkte jag upp till ...

Av Sandra Skinnars - 15 april 2017 10:07

Hej på er! Senast jag bloggade hade jag och T just varit i Esse och nu är vi här igen. I onsdags efter att jag skrivit mitt sista prov så åkte jag hem och packade det sista och sen åkte jag in till stan och där var T och väntade på mig. Då jag plocka...

Ovido - Quiz & Flashcards