Sandra Skinnars

Alla inlägg den 20 oktober 2016

Av Sandra Skinnars - 20 oktober 2016 11:49

Hej på er! Jag har höstloov! :D Så nu sitter jag på tåget påväg till Åbo och min älskling och lyssnar på musik. Tåget åkte från Vasa 9:40 och jag bytte tåg i Tammerfors för ca en timme sen och är i Åbo 13:55. Då jag kommer till Åbo ska jag försöka hitta till T's skola för han skriver tent så han kan inte komma till tågstation. Men jag tror att jag hittar och då ska jag bara sitta och vänta på  att han har skrivit klart.

Den här bilden tog jag imorse för jag tyckte att det såg så fint ut


På den senaste tiden har jag även varit en del i stallet och för någon dag sen så var jag upp och pysslade om shettisarna och gjorde dem lite extra fina. Det var jätte mysigt!

Sötisarna <3


Ha det så bra allihopa! Nu ska jag fortsätta lyssna på musik ellr kanske läsa en bok... Jag får se vad det blir. Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards