Sandra Skinnars

Alla inlägg den 30 oktober 2016

Av Sandra Skinnars - 30 oktober 2016 21:10

Jag borde sova eftersom jag har prov imorgon... Men jag kan inte för jag saknar T så himla mycket. Det är fortafarande 2 veckor tills jag får vara i hans armar igen och det är jätte jobbigt...

Jag ska försöka börja sova nu för jag är jätte trött efter att ha läst på prov typ hela dagen... Va glad för att ni har era älsklingar nära! Godnatt!

Av Sandra Skinnars - 30 oktober 2016 07:06

Godmorgon! Jag har varit vaken ca en timme redan. Så jag har redan hunnit fixa en ny header och lite andra färger här på bloggen. Varför säger jag ens det, ni ser väl det själva... Hihi! 


Idag ska jag läsa, läsa och läsa lite mer på prov... Jätte roligt! Så egentligen har jag inte så mycket att skriva. Vi hörs någon gång! Kram! 

Det här kämpar jag med varje dag...

Ovido - Quiz & Flashcards