Sandra Skinnars

Alla inlägg den 8 augusti 2016

Av Sandra Skinnars - 8 augusti 2016 09:00

Mår ni bra? Jag mår toppen! Idag ska jag och Tommy åka till Esse. Så kommer vi tillbaka till Petalax på onsdag och på torsdag någon gång tar vi tåget till Åbo och där spenderar jag sista lediga dagarna med älsklingen. Sen blir det som vanligt. Vardagen drar igång och på något sätt är jag glad över det. enda minuset är att jag inte kan vara med Tommy hela tiden. Men det går det också!


I fredags var jag och Tommy till stallet och fotograferade mig och shettisarna. Bilderna blev bra och det var mysigt men otroligt varmt. Här kommer en av bilderna som jag tycker är så bra!

Dom ger en så mycket glädje och man kan inte vara ledsen i deras sällskap <3 


Nu ska ni ha det riktigt bra och njuta av det sista på sommarlovet! Det ska jag göra! Vi hörs någon gång! Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards