Sandra Skinnars

Alla inlägg den 10 augusti 2016

Av Sandra Skinnars - 10 augusti 2016 23:02

Idag så vaknade jag och Tommy i hans rum i Esse, nu ligger vi i min säng och ska sova och imorgon vaknar vi i min säng och somnar i hans säng i Åbo. Haha! Ett rörligt par! ;p Men jag tycker bara att det är roligt! Den här månaden som T har haft semester och vi har umgåtts 24/7 har varit så bra. Även fast jag inte har varit så mycket med mina vänner eller lika mycket i stallet som jag hade tänkt den här sommaren så har den varit så bra och det har varit så härligt att vara med T utan att hela tiden känna att tiden rinner iväg och att det snart är skola igen... Dock nu med fyra dagar kvar på sommarlovet, alltså fyra dagar kvar med älsklingen, innan det blir som vanligt känns kanske inte så bra men det är så det är och jag måste acceptera det...

Imorgon åker vi med tåg från Vasa ca kvart i fyra mot Åbo och kommer dit någon gång efter sju om jag inte minns helt fel. Det känns bra att få spendera sista lediga dagarna med bara min älskade pojkvän och ingen annan. Jag är så jäkla glad över att jag har honom.

Nu ska jag/vi börja sova. Vi hörs någon gång! Kram på er och godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards