Sandra Skinnars

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Sandra Skinnars - 5 februari 2013 19:55

Hej, först vill jag bara tacka er för att ni läser min blogg. Sen vill jag också säga GODNATT! För nu ska jag göra mig klar till natten. Puuuss!

 

Av Sandra Skinnars - 5 februari 2013 17:52

Sitter och chattar med Madde på fb nu. Och kollar bloggar och lyssnar på musik förståss. Men alltså, jag har ingen aning om vad jag ska blogga om. Det händer ju inget i mitt liv. Men i helgen då smäller det. Ni får veta senare! Men kul kommer det att bli iaf. Men idag i skolan så hade vi: Kemi, Hälso, Modde, Lunch, Rella, Geografi och tillsist Matte. På kemi hade vi allmänt tråkigt typ, hälso skrev vi i häftet, modde fixa klart en sak och läste bok, rella hade vi förhör och sen skrev vi i häftet, geografi så gick vi igenom nått bajs och matte repeterade vi inför provet som vi har på torsdag. Sen när jag kom hem så gorde jag husse och finska läxan och åt. Sen efteråt så gjorde jag lite matte (prov repetion) men ärligt talat så är det ganska lätt. Så jag ska nog mest läsa i teorihäftet så att jag lär mig allt med likbent triangel, vertikalvinkel, sidovinkel o.s.v Men nu ska jag sluta babbla på om allt konstigt och sätta hit lite bilder istället. Sen ska jag byta färg på designen för jag gillar inte den längre. Höhö! Kör lite "Vill ha" grejer nu! Puss och kram!

Rutstore

Hööks

Hööks


Ps. Ellen, om du läser detta. Kolla din mail! Saknar dig!

Ovido - Quiz & Flashcards