Sandra Skinnars

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Sandra Skinnars - 18 februari 2013 18:12

Hej, har just kommit överens med Eleonor att jag ska till stallet på torsdag så nu är jag happy, happy, HAPPYYYY!!! Ska bli jätte, jätte, jättekul att åka dit och mysa och prata med Sonja och Sandra som också ska dit. Åååh, vad jag länktar! Saknar alla hästarna så mycket. Varje gång jag tittar in på nån blogg där det står "ska ut och rida", "stallet nu" osv. så känner jag riktigt hur det "skär till" i mig, för att hon/han har häst. Men inte jag! Of course det behöver ju inte betyda att just hon/han har en egen häst men alltså ni fattar nog.


 

Alltså hästarna är inte hela mitt liv, de gör mitt liv helt!

-

Men nu e jag då på datorn och ska vara det en stund till! Puss!


Ps. Nästa vecka på tisdag så kanske vi åker till stan så då kanske jag kan köpa min iPhone 4s!!!!!!! Längtar till det också!

Av Sandra Skinnars - 18 februari 2013 07:11

Hej och go'morgon! Nu ska jag snart åka till skolan! Ha det bra! Kram!
Ps. Nu är det bara den här veckan kvar, sen e det äntligen sportlov!!!

Ovido - Quiz & Flashcards