Sandra Skinnars

Direktlänk till inlägg 26 december 2014

26.12.2014

Av Sandra Skinnars - 26 december 2014 11:19

Hej på er! Hoppas att ni alla har haft en bra jul och att ni har fått vara med era nära och kära. På julafton kom farmor och farfar hit på mat och efter att vi hade ätit åkte vi till kyrkan på julgudstjänst och senare på kvällen komm farmor och farfar hit igen och då drack vi kaffe och öppnade paketen. Jag tänker inte visa alla mina julklappar, bara min favorit. En viss bok vid namn "Boken om The Fooo Concpiracy". Har redan läst ut den två gånger. Helt klart min favoritbok just nu. 

Glad tjej på julafton

Favorit uppslaget i boken, autografer.

Även fast de inte har signerat min bok och hållit i den så känns det väldigt häftigt att ha deras autografer.


Igår så var jag och familjen och farmor och farfar till min faster och åt god mat och umgicks helt enkelt. På kvällen gjorde jag inget speciellt utan jag tog det mest lugnt och spelade lite Wii med Simme.


Idag är det ett år sen vi åkte till Gran Canaria, Puerto Rico och det är väl klart att jag gärna skulle vilja ligga där i solen, träffa alla trevliga spanjorer och ha det trevligt där men jag hatar ju att flyga och jag minns hur "nervös" jag var inför flygresan ner till Puerto Rico för ett år sen. Usch! Men jag saknar Eden, hotellet där vi bodde, och skulle gärna åka dit igen om det inte vore för flygresan.


Just nu sitter jag i min säng, solen lyser in genom fönstret och snön ligger på marken. En underbar vinterdag helt enkelt! Om lite mindre än en timme ska vi åka till farmor och farfar och dricka kaffe typ, min faster och hennes man kommer också dit. Jag hoppas att ni alla får en sjukt bra dag och att ni har haft en bra jul! Kram på er allihopa!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Skinnars - 13 september 2017 09:19

Hej från och med nu hittar ni min blogg på wordpress. Den nya addressen är www.sandraskinnarsblog.wordpress.com Hoppas vi ses där! ...

Av Sandra Skinnars - 9 maj 2017 07:45


Sovit gott? Det har jag. Jag vaknade ca klockan 7 av mig själv och det är så skönt när man får vakna av sig själv istället för väckarklockan. Idag börjar jag skolan först halv elva så jag får ta det lugnt nu från morgonen och det behövde jag verklige...

Av Sandra Skinnars - 19 april 2017 15:15


Hej! Har ni haft en bra dag? Det har jag! I skolan hade jag modersmål kl.8:45-9:35 och sen hade jag biologi mellan kl.13:10-15:00. Så efter modde så åkte jag hem och då bytte jag om och gick ut på samma runda som igår. Det var riktigt härligt! N...

Av Sandra Skinnars - 18 april 2017 21:54


Hejsan! Idag började skolan igen efter påsklovet och jag är så jäkla taggad på livet just nu. Jag har en lugnare period i skolan nu så idag var jag i skolan 10:35-15:00. När jag kom hem gjorde jag en smoothie till mellanmål och sen åkte jag upp till ...

Av Sandra Skinnars - 15 april 2017 10:07

Hej på er! Senast jag bloggade hade jag och T just varit i Esse och nu är vi här igen. I onsdags efter att jag skrivit mitt sista prov så åkte jag hem och packade det sista och sen åkte jag in till stan och där var T och väntade på mig. Då jag plocka...

Ovido - Quiz & Flashcards