Sandra Skinnars

Alla inlägg den 6 april 2014

Av Sandra Skinnars - 6 april 2014 21:31

Efter att jag bloggade sist så har har jag varit upp till stallet och gosat med hästarna i hagen en lite stund sen har jag läst på rella och så har jag även bakat. Jag gjorde chokladrutor med maräng för första gången i mitt liv och det blev riktigt gott. Väldigt sött men gott! Nu ska jag iallafall börja sova för är så trött nu. Godnatt!

Lite dålig bild kanske men

Av Sandra Skinnars - 6 april 2014 15:23

Hejsan allihopa! I fredags så åkte jag ju in till stan med Simme och mötte upp mamma och åkte vidare till mormor och morfar. Vi kom hem ganska sent och då gick jag och sova så jag hann inte blogga nå.

Igår så skulle jag ha haft skriftskole lektion och nästan alla förutom prästen själv kom så alla åkte hem igen så jag åkte till Närpes med mamma istället och handlade mat och sen fyra ungefär så gick jag ut och gå med Sonja och Sandra och när jag kom hem igen så la jag mig på soffan och sen sov jag i ca två timmar vilket var bra eftersom att jag åkte och köra pälsdjursfoder med pappa klockan tio. Vi kom hem typ halv åtta i morse och jag somnade typ direkt. Sen vaknade jag tolv och låg vaken till typ ett och sen vaknade jag typ halv fyra så nu vet ni varför rubriken blev som den blev. :)

Nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik och ska försöka läsa lite religion som jag har prov i på tisdag.

Ändrade planer först ut och gå med mamma upp och hälsa på hästarna <3

En bild på mig i fredags

Ovido - Quiz & Flashcards