Sandra Skinnars

Alla inlägg den 21 april 2014

Av Sandra Skinnars - 21 april 2014 20:56

Hej! Idag har jag inte gjort så jätte mycket alls. Var till Emilia en liten stund och sen det har jag typ bara legat i sängen och tagit det jäkligt lugnt.

Imorgon är det då dags för skolan igen. På ett sätt ska det ju bli roligt och på ett sätt inte. Men det är typ sex veckor kvar nu så det är bara att kämpa på. Nu ska jag sova! Good Night!

Av Sandra Skinnars - 21 april 2014 10:08

Typ i lördags fick jag upp ögonen för The Fooo och nu är jag helt fast. Har lyssnat sönder typ alla deras låtar sen det. De sjunger ju sjukt bra och dansar bra också och ett stort plus i kanten för att de är så söta också. Om ni inte har lyssnat på någon av deras låtar så gör det! Alla är typ lika bra så ta bara någon. ;)

Ovido - Quiz & Flashcards