Sandra Skinnars

Alla inlägg den 20 april 2014

Av Sandra Skinnars - 20 april 2014 19:03

Hej hallå! Nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik. Var ju i kyrkan då i morse och där halv två kanske åkte jag upp till stallet och gissa vad jag gjorde då? Jo jag körde Katinka för första gången i år! Lycka från min sida alltså! Eleonor var med och red Torsten också! Haha fjant! Idag var han riktigt nervig. När vi släppte in dem i hagen sen rullade de sig massor. Så söta! Älskar verkligen dem och Katinka har blivit en sån mys häst. Tummen upp på det eller?!

Sen jag kom hem har jag bara tagit det lugnt och inte gjort så mycket.

Imorgon är sista lediga dagen men oj vad jag längtar till tisdag för då får jag äntligen träffa Sonja och Sandra som har varit borta i en vecka. Saknar dem!

Ovido - Quiz & Flashcards