Sandra Skinnars

Alla inlägg den 4 september 2014

Av Sandra Skinnars - 4 september 2014 19:45

Egentligen är det väl inget speciellt som jag har att berätta men i söndags så var jag och red till Solf med Sonja och Sandra och fast vi egentligen inte lärde oss något nytt så var det jätte roligt. Vi tog liksom igenom grunderna, vilket var nödvändigt och roligt somsagt. I måndags så var jag ju förstås i skolan och sen var jag upp till stallet och red Torsten och det var jätte kul.

Idag är det torsdag om det var någon som missat det (;)) och jag har varit i skolan och då hade jag gymnastik och då hade vi 100m springning och längd hoppning och lite höjdhoppning. Riktigt roligt! Sen ca halv fem åkte jag med Sonja och Sandra och tränade här i närheten (det tar ca 2 minuter dit med mopeden) och vi hoppade höjd och sprang ca 1,5km på banan. Ursökta mitt uttryck men det var skit kul! Ridning är min favorit sport men förutom det så gillar jag också friidrott och allra mest höjdhopp och att springa kortare sträckor men 1,5km gick riktigt bra idag också så det var också roligt. Sen är det ju bra att ha bra kondition och vara stark i kroppen när man rider så nu ska jag banne mig börja träna. För det ÄR roligt!

Imorgon är det fredag och den värsta dagen på hela veckan men det är bara att försöka göra den rolig. ;) Nu ska jag börja fixa mig till natten och sova ut inatt. Om jag går och lägger mig nu så sover jag nästan 10 timmar. Hoppas att ni har haft en bra dag. Vi hörs imorgon! Sov gott!

Ovido - Quiz & Flashcards