Sandra Skinnars

Alla inlägg den 18 september 2014

Av Sandra Skinnars - 18 september 2014 21:11

Har ni haft en bra dag? Jag har läst på prov och gjort läxor hela kvällen typ så nu är jag väldigt nöjd att få gå och sova. Åkte helt enkelt inte till stallet något.

Imorgon är det fredag och jobbigaste dagen på hela veckan, men det ska väl gå. Nej nu ska jag börja sova. Godnatt och dröm sött!

Min bästa vän<3

Av Sandra Skinnars - 18 september 2014 06:12

Jaha, sovit gott? Det har jag gjort! Igår efter skolan åkte jag upp tilll stallet och red Torsten. Jag tror att jag aldrig har behövt jobba så hårt med honom någon gång hittills. Han var först hur lugn som helst men sen när vi skulle börja trava så blev han så sjukt stressad men tillsist fick jag ner honom lugnad och kunde hoppa lite på slutet. Vi hade två hinder på mittlinjen och red liksom en volt över de båda hindren. Fick till och med några galopp steg där efter det ena hindret en gång.

Gissa om jag har träningsvärk idag. På showdance i skolan tränar vi magmusklerna och sen när jag travar med Torsten så måste jag spänna magmusklerna för att inte lätta för mycket.

Nu ska jag börja göra mig i ordning för skolan. Hoppas att ni får en riktigt riktigt bra dag. Vi hörs!

Ps. Åker kanske och rider Torsten idag efter skolan också, fast i terräng.

Ovido - Quiz & Flashcards