Sandra Skinnars

Alla inlägg den 5 september 2014

Av Sandra Skinnars - 5 september 2014 18:26

Hej på er! Har ni haft en bra dag? Det har jag för i skolan kändes det som om dagen gick ganska snabt för helt plötsligt så skulle vi hem och jag bara: Är skolan slut nu?! Hahahah! Åkte inte till stallet utan åkte och hoppade höjd och sprang ca 800m med Sonja och Sandra istället. Idag hoppade jag som högst ca 123cm. Roligt roligt! Har en träningsvärk från hell men imorgon ska jag ta det ganska lungt. Ska och rida Torsten men annars så. På söndag ska jag inte göra något typ. Ska tvätta Ludde hade jag tänkt men det är det ända. Nu ska jag snart åka till Sonja och Sandra för en tjejkväll, vet inte om Mimmi skulle komma också. Blir roligt i vilket fall som helst. Men ha en bra fredag kväll så hörs vi antagligen imorgon någon gång. Kram!

Av Sandra Skinnars - 5 september 2014 06:19

Fredag idag då... Tycker att det just var måndag. Vilket i och för sig är bra. Men yes, vad ska jag göra idag? Först ska jag of course i skolan och sen funderar jag på att se med Eleonor om jag skulle kunna komma och rida Torsten sen efter skolan.

Jag har inte vågat gå upp än och se hur mycket träningsvärk jag har... Men det är skönt med träningsvärk för då vet man att man har tränat ordentligt. Nej hörrni nu ska jag gå upp! Hoppas att ni får en riktigt bra dag så hörs vi senare!

Bild på mig och en sur Torsten från i onsdags när jag var upp till stallet och tog av Tinkos fleecetäcket.

Ovido - Quiz & Flashcards