Sandra Skinnars

Alla inlägg den 1 september 2015

Av Sandra Skinnars - 1 september 2015 21:13

Hej! Har ni haft en bra helg och villaavslutning om ni firade det? Min blev ganska bra. Vi åkte ut till villan i fredags och på lördag så kom mormor och morfar ut till villan en stund. Det var jätte roligt för senast de var till villan var typ 2011 eller nått. Sen på eftermiddagen kom några vänner till familjen och vi hade det ganska trevligt. Sen på kvällen sköt vi förstås lite raketer och jag hade kameran med mig men det var något fel med inställningarna och jag var förkyld och för trött för att orka fixa med det så jag gick in och låg på soffan och pratade med T istället.

På söndag tog jag det mest lugnt i hopp om att bli frisk till måndag då jag skulle ha haft löptest på gympan men det blev jag ändå inte så jag kunde inte vara med och springa igår och jag hade till och med sett fram emot att få springa. Typiskt!

Idag har jag varit i skolan och sen gjorde jag läxor och nu på kvällen åkte jag upp till stallet med Sonja och tittade på och hjälpte till när hon hoppade Rilla. Det gick jätte bra idag.

Imorgon blir det först skola från 8.45-15.00 och sen hem och göra läxor och 16.30 tror jag det var så ska jag till frissan och klippa mig. Sen hem och möjligtvis fortsätta med läxorna om jag inte fick dem klara före frissan.

Hoppas att ni har haft det bra och att ni mår bra! Vi hörs sen! Sov gott! Kraam!

Gammal bild men who cares

Ovido - Quiz & Flashcards