Sandra Skinnars

Alla inlägg den 2 september 2015

Av Sandra Skinnars - 2 september 2015 21:34

Jaha, onsdagen börjar lida mot sitt slut och jag har haft en riktigt chill dag. Jag började dagen med att inte vara med på gympan. Ville vara med men kom fram till att det var bäst att jag inte var med. Sen fysik en timme och så en timme rella på det och sen maat. Efter maten var det två timmar biologi som gällde och sen en timme tyska där vi först hade förhör och sen typ bara chillade.

När jag kom hem så åt jag lite och sen tog jag det lugnt en stund (första läxfria dagen sen skolan började) före jag åkte till frissan och klippte mig och sen hem igen och bara chilla och nu på kvällen gick jag och Simme ut och fotade lite, vilket ledde till en ny fb profilbild med den fina solnedgången i bakgrunden.

Nu ska jag göra mig klar för att gå och sova och sen prata med T tills jag somnar. Hoppas ni har haft en bra dag så hörs vi sen! Kram och godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards