Sandra Skinnars

Alla inlägg den 17 september 2015

Av Sandra Skinnars - 17 september 2015 19:42

Hej! Förlåt för att jag inte har bloggat nått på jätte länge men i fredags efter skolan typ så åkte jag in till stan och tog flyget till Helsingfors och sen vidare till Bromma, Stockholm. Så jag tillbringade alltså helgen i Stockholm. Och vad gjorde jag då där kan man ju fråga sig... Jo jag var på The 5th Element, alltså The Fooo Conspiracy's konsert. Det var helt ofattbart att jag var där! Jag har inte fattat att det hände ännu och det är snart en vecka sen konserten. Det var en så otrolig stämning och kärleken som fanns inne i Globen just då var magisk! Fooofamily forever. <3 


Den här veckan har varit väldigt stresig. Det har varit provvecka, vilket betyder att jag har haft ett prov varje dag den här veckan... I måndags hade jag fysik prov som gick bra med tanke på att jag kände att jag inte kunde nått, i tisdags hade jag tyska prov som också gick ganska bra, igår hade jag religions prov som gick bättre än vad jag trodde att det skulle, idag hade jag biologi som det känns som om det inte gick bra alls och imorgon har jag hälsokunskaps prov som jag tror kommer gå ganska bra. Det ska bli otroligt skönt med helg efter den här veckan. Imorgon får vi åka hem när vi har skrivit provet, vilket betyder att jag kommer att få en långhelg. 


Nästa vecka eller egentligen med start från lördag eftermiddag så ska jag ta hand om Tinkos och Torsten framtill nästa fredag. Det ska bli jätte roligt, men det betyder att jag måste planera min vecka väl för att hinna med att åka upp till stallet före skolan, gå i skolan, åka upp till stallet efter skolan, motionera Tinkos så många dagar jag hinner, göra läxor och sen också åka upp till stallet igen på kvällen... Kommer bli tufft, men jag klarar det. Jag ska klara det! Måste bara utnyttja alla vakna timmar på dygnet till fullo.


Hoppas att ni har haft det bra så hörs vi när vi hörs. Jag gissar ju att jag inte riktigt kommer hinna blogga något nästa vecka... Kram på er!

Bild från när jag var och red Peppe förra torsdagen! <3

Ovido - Quiz & Flashcards