Sandra Skinnars

Direktlänk till inlägg 25 februari 2013

Min dag!

Av Sandra Skinnars - 25 februari 2013 17:29

Hej!


Åkte till stallet kl. kvart över 9 (finskt) typ. Kom dit och gick in i hagen och hämtade Torsten. Borstade honom ganska noga. (Han/alla hästarna har börjat tappa lite vinterpäls, så alla som borstat en häst som löser päls vet hur det är... Det tar alldrig slut! ;)) Satte på tränset och Eleonor satte på selen och sen kom Sonja och Sandra. Så då borstade de Tindra för vi skulle ha med henne fast i släden så hon ska få springa av sig lite. Sen när vi hade kört lite med släden då så åkte vi tillbaka till stallet och då släppte vi in Tindra i hagen och tog av selen och "kopplade" bort släden. Och i tur och ordning så fick jag, Sonja och Sandra hoppa upp och ha lite... Inte riktigt voltige men lite såna övningar. Riktigt roligt. Stå på knä på hästryggen och lägga sig ner på hästryggen är jätter kul. Måste se om jag kan rida någon dag snart! Ja, det måste jag. Det ska jag göra före sportlovet är slut. Så då var det bestämt! Haha!!! Älskar det här! Tack snälla Eleonor och Nina för att jag får var med i stallet så mycket. Så sjukt tacksam! Det är först nu som jag börjar förstå att jag har det bättre än vissa andra som inte har egen häst. Vissa kanske bara är till stallet 1 gång i månaden. Alltså jag menar inte att skryta eller nått. Jag bara säger det. Så ta inte illa upp någon.

 

Kom hem och så åkte jag med mamma till byn. Till "Lilla Mys". För er som inte vet så är det ett kafé. Så vi åt en pajbit med skinka, morot och nån ost var, sen lite varm choklad och en daimkaka för mig. Nami nami! Sen hem och ut med Ludde. Solen sken t.o.m

 

Sen har jag bara suttit med datorn i famnen och ätit middag då förstås och sen ikväll så ska jag till stallet igen och ta in hästarna. Klockan halv 10 var det ja. :D Jag älskar mitt liv!!! <3

 
 
Ingen bild

Ester

25 februari 2013 19:53

jåå du har e faktist bra mot oss som bara får va i stalle 1 gang i månan... utom tå våran supersnälla kompis leter oss kom me ti stalle som hon ji ti typ fläir gangor i vikon ;)

Sandra Skinnars

25 februari 2013 21:52

Synd då du inte har en så snäll kompis! -_-

 
Ingen bild

Ester

25 februari 2013 21:29

Men e händer ju it såde superofta ;)

 
Ingen bild

Ester

1 mars 2013 19:27

åså ibland får man it ens far 1 gang i månan för att e ji dålit väder å e ji häilt fullboka hu läng som helst -.- såja du har e ju no bra me hede som du it ens kan däil me de åv -.- ;)

Sandra Skinnars

1 mars 2013 20:17

-_- -_-

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Skinnars - 13 september 2017 09:19

Hej från och med nu hittar ni min blogg på wordpress. Den nya addressen är www.sandraskinnarsblog.wordpress.com Hoppas vi ses där! ...

Av Sandra Skinnars - 9 maj 2017 07:45


Sovit gott? Det har jag. Jag vaknade ca klockan 7 av mig själv och det är så skönt när man får vakna av sig själv istället för väckarklockan. Idag börjar jag skolan först halv elva så jag får ta det lugnt nu från morgonen och det behövde jag verklige...

Av Sandra Skinnars - 19 april 2017 15:15


Hej! Har ni haft en bra dag? Det har jag! I skolan hade jag modersmål kl.8:45-9:35 och sen hade jag biologi mellan kl.13:10-15:00. Så efter modde så åkte jag hem och då bytte jag om och gick ut på samma runda som igår. Det var riktigt härligt! N...

Av Sandra Skinnars - 18 april 2017 21:54


Hejsan! Idag började skolan igen efter påsklovet och jag är så jäkla taggad på livet just nu. Jag har en lugnare period i skolan nu så idag var jag i skolan 10:35-15:00. När jag kom hem gjorde jag en smoothie till mellanmål och sen åkte jag upp till ...

Av Sandra Skinnars - 15 april 2017 10:07

Hej på er! Senast jag bloggade hade jag och T just varit i Esse och nu är vi här igen. I onsdags efter att jag skrivit mitt sista prov så åkte jag hem och packade det sista och sen åkte jag in till stan och där var T och väntade på mig. Då jag plocka...

Ovido - Quiz & Flashcards